UrodaPolska.pl Kolagen Naturalny - jedyny na świecie eliksir młodości Młodość-Uroda-Zdrowie
   
Kolagen Naturalny - Piękna skóra bez zmarszczki

Naturalny Transdermalny

Kolagen

Unikalna Formuła Q 5-26

Kolagen Platinum 200ml

   
  • Strona główna
  • Kolagen
  • Certyfikaty
  • Cennik
  • Dystrybucja
  • Zamów Kolagen
  • Kontakt
  •    
    Kosmetyki Colway


    Aktualności - Sieć COLWAY


     
  • Kosmetyki Colway

  • Krem na dzień
  • Krem na noc
  • Peeling
  • Tonik


  • Colvita


  • Jonoforeza
  • 2007 2008 2009              

    styczeń luty marzec kwiecień maj czerwiec lipiec sierpień wrzesień październik
    listopad grudzień


    Grudzień ' 2009

    Szanowni Państwo!
    Współpracownicy Sieci Colway!
    Nasi Drodzy Przyjaciele!



    Oto dobiegł końca szósty rok kalendarzowy istnienia naszej Organizacji. Rok wielki i ważny. Rok przełomu. Przyrost obrotów systematyczny, ale raczej pełzający, zamienił się od pamiętnej Rocznicy na zamku Ryn - w przyrost imponujący i progresywny.

    2009 r. który zapamiętany zostanie w annałach historii nowożytnej jako rok kryzysu i recesji, lub też strachu przed kryzysem i recesją - dla nas Menedżerów COLWAY był czasem zwycięskim, okresem dobrych przemian. Rokiem Sukcesu i rozwoju.

    Wyraziły to nie tylko kolumny cyfr. Przejawiło się to także w prawdziwej wymianie pokoleniowej. Lista prowizyjna pod koniec mijającego roku nie tylko zawierała znacznie bardziej imponujące kwoty, niż kiedykolwiek wcześniej, ale również mnóstwo nowych nazwisk.

    Kto miał odejść, bo nie sprawdził się w kolagenowym biznesie - ten odszedł. Kto się nie rozwija lub nie nadąży za wyzwaniami, jakie nas czekają - ten jeszcze odejdzie. Z tymi natomiast, którzy pozostaną i z tymi, którzy przyjdą - wejdziemy w drugą dekadę XXI wieku. Przyszłość - to jest to miejsce, w którym spędzimy drugą część naszej przygody z tym Biznesem. Przyszłość należy do tych, który posiedli świeże pokłady entuzjazmu. COLWAY to bardzo emocjonalne przedsięwzięcie. Tylko ten, który roznieca w nim emocje dobre - zyskuje przyjaciół i sięga po Sukces. Dlatego otaczajmy się w roku nadchodzącym wyłącznie ludźmi z dobrą aurą. To bardzo nam pomoże w osiągnięciu celów. Tak życiowych, jak i zawodowych.

    W tym dokładnie miejscu chcieliśmy opublikować listę osób szczególnie zasłużonych dla Sprawy i godnych pokazania, jako kreatorzy rzeczy wielkich w minionych miesiącach. Zamiar ten napotkał jednak na opór wielu spośród Was, z którymi to konsultowaliśmy. Macie swoje powody, dla których nie chcecie, by Wasze nazwiska widniały na witrynie nie wymagającej nawet logowania i w setkach rozsyłanych listów. Dodajmy - w kontekście sugerującym zarabianie przyzwoitych (co najmniej) pieniędzy. Musimy to uszanować nie wnikając w pobudki tej skromności. Ponieważ zaś za niemożliwe uznaliśmy zamieszczanie listy silnie okrojonej - podziękowania nastąpią tego roku zbiorowo, bez szczególnego wymieniania kogokolwiek. Postaramy się nadrobić to w warunkach bardziej kameralnych - osobiście i ustami Leaderów. Na spotkaniach i Szkoleniach, których odbędzie się w roku nadchodzącym nie mało. Nie mniej na pewno niż w 2009 r

    Dziękujemy raz jeszcze Leaderom, którzy położyli podwaliny pod Sukces COLWAY. Dziękujemy Organizatorom: szkoleń, pracy zespołowej w strukturach i spotkań informacyjnych. Dziękujemy najbardziej tym, co uczyli, motywowali i porywali. Znacie ich sami, także bez defilady nazwisk. Dziękujemy tym, co zaangażowali się stosunkowo niedawno, a jakże silnie. I tym, co jeszcze nie zarobili pieniędzy, jeszcze nie zabłysnęli, a przecież już wierzą, że w 2010 roku się to stanie. Bo raczej stanie się na pewno.

    DZIĘKUJEMY WAM WSZYSTKIM ZA NAJLEPSZY ROK W HISTORII COLWAY!!!

    Cóż takiego się w roku tym wydarzyło brzemiennego?

    Najpierw obroty ustabilizowały się na poziomie przyzwoitym. Już styczeń lepszy od poprzednich zwiastował dobry rok. Praktycznie poddała się nasza zacna konkurencja Collagen Beauty. Nie tyle nawet wskutek naszych miażdżących przewag, co w wyniku własnych błędów politycznych i niecnej intrygi PM International. Potem ukazała się książka S. Batieczki i A. Liedzjewirowa, której upowszechnianie zapoczątkowało proces zmian w opinii o produktach COLWAY lekarzy, kosmetologów, biochemików. I wyraźnie podniosło ich sprzedawalność (a głównie COLVITY) w zależnych od tych opinii środowiskach.

    Wiosną był Ryn. Przygotowywany długo i bez oszczędzania - wreszcie profesjonalny w pełni i niosący ogromną dawkę dobrej energii Meeting Rocznicowy COLWAY. Klimaty tam powstałe już nie opuściły wielu z nas do dzisiaj. A entuzjazm i wiara są przecież w marketingu wielopoziomowym absolutnym warunkiem Sukcesu. W maju wprowadziliśmy nowe Produkty, które zyskały Wasz aplauz i też pomogły rosnąć krzywej obrotów. Spontaniczne działania, Szkolenia Mówców, ale przede wszystkim Szkolenia Akademii Sukcesu wychowały na 2009 rok kadrę "nowych leaderów", jeszcze wtedy przez małe "l". Szybko jednak zaczęli wybijać się oni na Wielkość. Młodzi metryką i stażem Menedżerowie zaczęli robić własne szkolenia i warsztaty. Rekrutować, pracować zespołowo - w rezultacie brylować w rankingach i konkursach. Wreszcie przyszedł listopad, w którym rozpętało się prawdziwe szaleństwo, w którym padły wszelkie rekordy, a COLWAY zrobił wynik handlowy najlepszych networków w Polsce. I co ciekawe - nie był to wynik "do szafy". Grudzień bowiem, choć trwał zaledwie 21 dni handlowych - nie odbiegł wynikiem od średniej rocznej.

    Co jeszcze zdarzyło się w 2009? Trochę polityki. Odparliśmy dość niebezpieczny atak silnego i wrogiego MLM-u z Niemiec. Bitwa ta była przy okazji bardzo miarodajnym sprawdzianem lojalności naszych Leaderów, Przedstawicieli Zagranicznych i Producenta. Rzec trzeba uczciwie, że z tą lojalnością nie było od razu wzorowo, ale w miarę przebiegu starcia wszyscy opowiedzieli się wreszcie po właściwej stronie. Prawie wszyscy. Kto żywił złudzenia, że wyprowadzi z COLWAY znaczącą obrotowo ilość ludzi do biznesu innego, kto mniemał, że sam dowodzi, nawet własną grupą - ten spadł nisko i bardzo się potłukł.

    Polityka ma również swoje plusy. Prezes Inventii wie już teraz, że to produkcja jest dla nas, a nie na odwrót - i na zrozumieniu tej hierarchii oparta została nowa, biznesowa przyjaźń. Potwierdzona uroczyście na spotkaniu w dn. 22.12.2009 r. Również osoby, które chciały może kiedyś zaistnieć jako podmiot w polityce dotyczącej COLWAY - dowiedziały się, że mogą zostać co najwyżej przez tą politykę zmielone. Konkurencja żadna także długo nas nie zaczepi, a jeśli nawet, to trafi na znacznie silniejszych i mądrzejszych o doświadczenia.

    Z dziedziny polityki pochodzą także wieści o rozłamie w ostatniej, konkurencyjnej dla nas polskiej firmie "kolagenowej". Informacja o tym, że Kolagen Aktiv, to już nie jest produkt firmowany przez Józefa Przybylskiego, a od grudnia jest to wg niego kolejna, wstrętna "podróbka" - zapewne jeszcze rok temu byłaby ważna. Dziś nie jest. Dziś jesteśmy tak silni, że i to nie ma znaczenia. COLWAY nie potrzebuje już ani racji, ani patentów, ani dobrej prasy, ani absolutnie niczyjej łaski. Polityka "kolagenowa" decyduje się teraz głównie w Koleczkowie. To wynik wydarzeń 2009 r. To również zasługa Was - Menedżerów COLWAY!

    O ZAGRANICY.

    Rok 2009 nie przyniósł w całkowitym bilansie - należy to uczciwie powiedzieć - nowych, spektakularnych sukcesów u naszych oficjalnych Przedstawicieli Zagranicznych.

    M.in. dlatego, że niemal wszędzie kryzys gospodarczy i złe nastroje konsumenckie dawały się we znaki ostrzej niż w Polsce. Najpierw musieli się im oprzeć. Mimo tego zdecydowanie na "rosnącej" są Bułgarzy - Nikolay i Grażyna Rangielov. Obroty przyrastają obecnie ponownie organizacji Madalińskich w Czechach i Oli Dresler w Italii oraz Szwajcarii.

    Francja (Teresa Denkiewicz), Niemcy (Grażyna i Andreas Riegel), Vietnam (Van Thi Ngoc Hai), Austria (Marta Goerth) - to nasi obecni Przedstawiciele "niezagrożeni" w swoich krajach, bo chociaż bez fajerwerków, ale systematycznie z nimi handlujemy, mimo iż nie budują oni struktur MLM COLWAY.

    Osobny temat stanowią: Rosja (Tatiana Jenacka i Andriej Żukov) oraz Ukraina (Valery Zabrodski). To dobre dla produktów COLWAY rynki i mieliśmy już na nich świetne rezultaty. Polityka, a także głupota ludzka w formie czystej - sprawiły, że musimy te kraje odbudowywać strukturalnie. I rzec można - w Rosji się to już stało. W 2010 roku o COLWAY będzie tam głośno. Ukraińcom jest trudniej obiektywnie. Ale i za nich trzymamy kciuki. Na Białorusi z kolei, "dojrzewa" temat Przedstawicielstwa. Tam brakuje troszkę jeszcze obrotów i realia prawne nie dają nazwać się prostymi.

    W krajach powyżej wymienionych (o co często pytacie) raczej n i e m o ż n a zabiegać o utworzenie Przedstawicielstwa, po prostu dlatego, że ono już tam jest umownie ustanowione (lub będzie) i posiada (lub stara się o) wyłączność. Nie jest to reguła bezwzględna, dotycząca wszystkich tych krajów, ale wymaga to rozmów w Koleczkowie.

    Zakończyła się przygoda COLWAY z Meksykiem, Peru, Kostaryką i chyba także na Cyprze. Cienko idzie w Arizonie i na Węgrzech. Ciągle (procedury!) nie może rozpocząć się należycie biznes w Chinach. Ale trwa kolagenowa przygoda na Antylach, na Islandii, w Grecji, Finlandii, w Australii, Holandii, w Hiszpanii, Singapurze. Zaczyna się z nowymi ludźmi na Litwie, Łotwie, Malcie, Florydzie. W Namibii, Irlandii, Szwecji, Norwegii, Belgii, w Kalifornii i jeszcze by się kilka krajów znalazło, dokąd co najmniej dwie znaczniejsze paczki tegoż roku posłano. Oczywiście niezmiennie ciurka (a nawet płynie) strumień naszych Produktów na Wyspy Brytyjskie, do USA i Kanady. Kto wie przy tym, ile obrotu "zaliczonego jako polski" trafia tam od Was bezpośrednio, oprócz wysyłek z Koleczkowa?

    A więc o eksporcie stanowią nie tylko obroty Przedstawicieli Zagranicznych. COLWAY ma naprawdę dobre (liczone ciągle w strukturach polskich) obroty w Illinois, w New York, w Kanadzie, w Anglii i Niemczech. Podsumowując - grzechem byłoby na sprzedaż zagraniczną narzekać. Ona jest naprawdę O.K. Do szczęścia brak nam chyba jedynie światowej eksplozji struktur MLM, co dopiero pozwoliło by zdyskontować piękny Sukces krajowy. Pamiętajcie o dwóch rzeczach: Kolagen Naturalny to bardzo wdzięczny ambasador Polski. Polonia go po prostu kocha. Przy odrobinie szczęścia i właściwej taktyce, naprawdę daje zarobić za granicą bez jeżdżenia "na saksy" godziwe pieniądze.

    Reasumując zaś rok miniony i więcej już niż pięciolatkę, powiedzieć należy rzeczy następujące:

    COLWAY zakończył okres swoich "początków". Już nie pozwolimy mówić o sobie w kategoriach: przedsięwzięcie "dobrze się zapowiadające" lub podobnych. W Nowy Rok 2010 wchodzimy jako poważny i okrzepły Biznes dystrybucyjny w branży Wellness. Jako jeden z najsilniejszych network marketingów w Polsce. Zasobny w kapitał i doświadczenia.

    Eksperyment liberalnego, przyjaznego uczestnikom systemu MLM także powiódł się w pełni. COLWAY postrzegany jest jako wzorowy płatnik i bardzo pożądany partner. Firma dobrze zorganizowana i "skazana" nieuchronnie na Sukces ogromny. Ci, co mimo niezłego początku, odpadli od nas w poszukiwaniu "lepiej" - bardzo rzadko je odnaleźli. Natomiast wszyscy Wy, którzyście zaangażowali się w biznes kolagenowy, polski, unikalny i perspektywiczny - już wiecie, że wsiedliście do właściwego pociągu. Zajedziemy nim do naszych marzeń. I do naszych celów - pamiętając, że cele - to nic innego właśnie jak marzenia, którym urosły nogi

    Co chcemy zrobić i jak chcemy to zrobić, aby utrzymać trend wzrostu obrotów i Waszych zarobków? Plany na rok 2010 są następujące:

    - zarząd i personel obsługujący Sieć mają się uczyć. I już to robią. Do tego samego namawiać będziemy gorąco Leaderów i czołowych Menedżerów.

    - przyjmiemy w firmie filozofię kaizen, która nakazuje m.in. nie czekać z jakąkolwiek zmianą na problem i dopiero wtedy wprowadzać zmiany, aby mu zaradzić - lecz zakłada zmiany ciągłe. Nieustanne poszukiwanie rozwiązań lepszych. Z reguły tej wyłączymy jedynie zapisy umowne, przede wszystkim zasady dzielenia się pieniędzmi, których nienaruszalność jest dumą i atutem COLWAY. Zmiany w praktyce działań zaczniemy natomiast od siebie.

    - nie będzie jednak żadnego narzucania wspomnianych zmian. Zarząd COLWAY szanuje wyniki osiągnięte przez Was dotychczasową metodologią, szczególnie wyniki szkoleniowe Leaderów. Będziemy więc jedynie pokazywać nowe możliwości. Nic więcej.

    - propozycje dotyczyć będą m.in. programu szkoleń. Mniej spotkań o przewadze elementów integracyjnych, na rzecz nauki bardzo konkretnych narzędzi i technologii pracy. Entuzjazm i motywacja tak, ale pokazywać też będziemy w roku nadchodzącym jak można inspirować poprzez włączanie w proces zmiany, a motywować poprzez naukę narzędzi i podnoszenie kompetencji. Pokazywać będziemy - wyłącznie tym, którzy tego zechcą.

    - chcemy wprowadzić co najmniej jeden Produkt uzupełniający ofertę kosmetyczną i jeden o wymiarze sensacyjnym. Epokowy. Niczym Kolagen Naturalny, czy COLVITA. Pomyślany dla ułatwienia Wam życia biznesowego, bo szybko powtarzalny. O kuriozalnych właściwościach. I do tego smaczny. Niech konkurencje już drżą.

    - powalczymy o poprawę jakości produktów dotychczasowych, bo jest jeszcze wiele do poprawienia i do zmienienia na lepsze.

    - będziemy konsekwentnie dążyć do dalszego wzmocnienia pozycji politycznej i biznesowej COLWAY wobec wytwórców produktów i materiałów dodatkowych, wobec dostawców usług i wobec wszelkiej konkurencji obecnej i przyszłej.

    - będziemy starali się bardziej związać obrót realnie przypisywany w Systemie z zamówieniami składanymi przez poszczególnych Menedżerów. Zaczniemy od akcji edukacyjnej, której zakończeniem dopiero będzie uporządkowanie rzeczywistości. Nie wcześniej, niż w drugiej połowie roku.

    - poczynimy dalsze kroki w kierunku zdyscyplinowania obrotu w internecie.

    - będziemy więcej niż dotąd zadań delegować Leaderom, szczególnie w zakresie organizacji i prowadzenia Szkoleń. Każdy Menedżer wybijający się na pozycję Leadera będzie mógł liczyć na wsparcie i równe prawo do nierównego (lepszego) traktowania.

    - chcemy zorganizować Meeting na Szóstą Rocznicę COLWAY. Nie tak huczny i uroczysty, jak w Rynie, ale równie godny i profesjonalny.

    - uporządkujemy język naszych materiałów pisanych, głównie obcojęzycznych. Przetłumaczymy więcej pozycji. Także stronę internetową. Powstanie nowa wersja Zeszytu nr 2, a w następnej kolejności Zeszytu nr 1. Powstaną zręby jednolitego programu szkoleniowego, tak w zakresie wiedzy o produktach, jak i technologii pracy.

    - mamy zamiar pojawić się przynajmniej jeden raz w roku osobiście we wszystkich regionach, gdzie "dzieje się" obrót produktami COLWAY. Oczekujemy zatem zaproszeń.

    - rozpoczniemy proces pracy nad wizerunkiem firmy. Od zaplanowania programu PR na dalsze lata. Również od prac nad upiększeniem otoczenia i samej siedziby COLWAY.

    - zorganizujemy laureatom Konkursu Floryda taki wyjazd, by natychmiast po ich powrocie pojawiły się głosy żądające konkursu następnego.

    Czy to dostatecznie ambitne cele, jak na jeden rok?

    Nie będziemy zmieniali niczego, co działało nienagannie i przynosi niezmiennie coraz lepsze wyniki.

    Konsekwentnie będziemy podtrzymywać linię polityczną, programową i image COLWAY. Sieci polskiej, wolnej od rozlicznych patologii MLM-ów zorganizowanych na styl amerykański, czy niemiecki. Sprawiedliwiej dzielącej pieniądze i błyskawicznie je wypłacającej.

    Opartej o polską myśl technologiczną, polski kapitał i dostosowanej do polskich realiów i polskiej mentalności. Najłatwiejszego obecnie biznesu sieciowego w Europie wschodniej i nie tylko. Najprzyjaźniejszej uczestnikom Sieci Konsumenckiej, ultraliberalnej i dysponującej Produktami unikalnymi rzeczywiście - nie zaś tylko deklaratywnie, których potencjał marketingowy zatyka dech w piersi.

    O tym, co chcielibyśmy zrobić, aby stan obecnej świetności przekuć w stan wspaniałości. Aby silny trend wzrostowy, który towarzyszy nam nieprzerwanie od Rocznicy w Rynie - utrzymać, a może nawet nasilić.

    Również podtrzymywać będziemy image Organizacji, która wychodzi w świat, a nie przychodzi z niego.
    Co stwarza możliwości praktycznie nieograniczone. Nie zagrożonej zmianami w ustawodawstwie, które już niebawem boleśnie dotkną wiele marketingów sieciowych.

    Firmy, która nigdy nie zmieniła zasad na niekorzyść uczestników, nikogo nie degraduje z osiągniętego raz poziomu, jeśli komuś nie doda, to na pewno nie ujmie, zaś każdą wątpliwość zinterpretuje na korzyść Uczestnika, bo jest dla ludzi, a nie na odwrót. Która jako jedyna na świecie w tej branży uczyniła plan finansowy aktem prawnym. Która jest po prostu MLM-em z ludzką twarzą.

    Konsekwentnie będziemy dążyć do generowania zysku ze zwiększania obrotów, a nie jak to w networkach bywa często - ze śrubowania marż i zarabiania na reklamie i szkoleniach.
    Polityka informacyjna również pozostanie taka sama. Bez wymyślania bajek marketingowych, bez manipulowania, bez hipokryzji i ściemy - rekrutować będziemy i sprzedawać na bazie informacji rzetelnych i sprawdzalnych.

    Wszystko to już Państwo wiecie, ale dobrze jest u progu roku i "drugiego planu sześcioletniego" - potwierdzić pryncypia w niniejszym expose. COLWAY będzie się więc zmieniał w tym, co chcemy poprawić dla Dobra Sprawy. W tym, za co budzi szacunek, sympatię - ale i zazdrość - COLWAY pozostanie niezmienny. Constans.

    Wszystkim, którzy nie odebrali jeszcze Życzeń Noworocznych - załoga i zarząd COLWAY życzą spełnienia wszystkich celów życiowych i zawodowych w roku 2010!!!

    Zarząd Colway



        ^ do góry





    | aktualności | kolagen | skóra | zmarszczki | certyfikaty | cennik | dystrybucja | mapa strony |

    Kolagen Naturalny - Producent - Inventia Polish Technologies \ Sieć - COLWAY / Dystrybucja - UrodaPolska.pl © 2006