Maj ' 2008
Szanowni Państwo!
Współpracownicy Sieci Colway!
Nasi Drodzy Przyjaciele!
W maju działo się nie mało, pomimo tego, że
aż dwa długie weekendy nie wróżyły rekordów obrotowych. Czy to jednak
wiosna-radosna, która przypomina ludziom, że warto i o siebie zadbać,
czy to promocja "maseczkowa" sprawiły, że był to miesiąc handlowo bardzo
udany.
Colway odebrał wiele telefonów z nutą pretensji od osób, które zbyt
późno dowiedziały się, że łatwo i przyjemnie można było w maju odebrać
aż 15 masek Last Minute gratis!
Szanowni Menedżerowie! Trzeba było, do licha, pojawić się na kwietniowych
szkoleniach! Bylibyście poinformowani jako pierwsi. A jeżeli nie pojechaliście
do Sękocina to należało zajrzeć na stronę internetową gdzie AKTUALNOŚCI
zamieszczane są zazwyczaj już w pierwszych dniach każdego miesiąca,
czyli zawsze na czas, w odróżnieniu od tradycyjnego listu, który idzie
coraz dłużej. To, że nie wszyscy jeszcze posługują się osobiście komputerem
i nie korzystają z Internetu jest kiepską wymówką. Kto jest zainteresowany
naprawdę tym, co dzieje się w Sieci - zawsze ma kogo o to zapytać.
Niech więc osoby, które tylko dlatego straciły 15 atrakcyjnych prezentów,
że kilka dni za późno złożyły zamówienie kwalifikacyjne - odbiorą to
jako nauczkę, ponieważ coraz więcej rzeczy, o których wiedzieć po prostu
warto - ukazywało się będzie w AKTUALNOŚCIACH.
Mamy oto na przykład wydarzenie dla nas rangi politycznej. Z dniem
1 maja zakończyła byt niepodległy i samodzielny nasza szanowna konkurencja
Collagen Beauty. Choć oficjalnie na razie zwie się to "fuzją"
- Beauty zwyczajnie dało się wchłonąć dużej organizacji network marketingu,
jaką jest Fitline PM International. Tym samym dopełnił się los
jednego z niewielu i tak, rdzennie polskich biznesów sieciowych. Trochę
szkoda nam Beauty Line, które mimo swarów kiedyś, na początku,
było konkurencją jeśli nie życzliwą, to co najmniej zachowującą się
kurtuazyjnie.I szkoda nam dwóch setek co najmniej Menedżerów Collagen
Beauty, których sprzedano jak towar, mówiąc im przy tym, że przymusowe
przejście na plan finansowy Fitline -u, który nie jest ani liberalny,
ani łatwy do realizowania - miało miejsce rzekomo dla ich dobra.
W wydarzeniu tym można by się było doszukać jednej rzeczy pozytywnej.
Duża i prężna sieć, jaką bezspornie jest Fitline PM mogłaby się
rzeczywiście przyczynić do rozpropagowania polskiego, rybiego kolagenu
w ponad 20-stu krajach, gdzie istnieją jej struktury. Nic takiego jednak
nie nastąpi. Polska proweniencja tego produktu rychło zostanie "zagubiona".
Już niebawem nie będzie to ani polski, ani kolagen. Dlaczego nie polski?
Bo nowi dysponenci jego dystrybucji, w swoich gabinetach w Luxemburgu
wstydzili by się takiej legendy marketingowej.
"Polskość" produktu mogłaby szkodzić jego sprzedawalności. A dlaczego
nie kolagen? Wystarczy popatrzeć na "nowy" skład INCI dawnego Collagen
Beauty. Ten skład dryfuje w kierunku zupełnie odmiennym od Kolagenu
Naturalnego. Naszpikowany konserwantami i "poprawiaczami" brzmi bowiem
obecnie tak :
Aqua, Collagen, Elastin, Collagen Amino Acids, Elastin Amino Acids,
Tromethamine, Lactic Acid, Phenoxyethanol, Benzoil Acid, Dehydroacetic
Acid, Ethylhexylglycerin, Polyaminopropyl Biguanide.
Trochę to refleksyjne, a trochę pouczające. Co my na to? My robimy swoje!
Colway, który przecież też miewał podobne oferty - nie jest
na sprzedaż! I nigdy nie będzie. Nawet gdyby coś podobnego uczynić
chciał nasz Producent - ta Sieć pozostanie polską organizacją propagującą
polską myśl biochemiczną.
W maju wysyłaliśmy nasze produkty do krajów tak egzotycznych jak Singapur,
Kazachstan, Finlandia, Maroko. W czerwcu uczynimy
to do Australii, Danii, Peru (ponownie) Wietnamu
(jest atest i kontrakt) oraz dla Colway Latina w Kostaryce !
Do finiszu zbliżają się bardzo rzetelnie opracowywane na Politechnice
Gdańskiej badania porównawcze wszelkich wytwarzanych obecnie żeli kolagenowych,
które pozwolą nam reagować teraz i w przyszłości na różne wybryki o
cechach nieuczciwej konkurencji.
Zbliża się lato. Już mieliśmy dni, w których temperatury przekraczały
30.0C. W tej sytuacji, jak co roku prosimy Uczestników Sieci o dokonywanie
zamówień w sposób odpowiedzialny, co oznacza przede wszystkim niedopuszczenie
do leżakowania ich na poczcie ( szczególnie wtedy gdy w Twoim rejonie
pocztowcy np. strajkują ).
Temperatury letnie oznaczają również doliczenie przez nas do ceny wysyłki
"kosztów ochrony termicznej", czyli styropianowego termoboxu i wkładu
mrożonego - bez pytana o to zamawiającego.
Tak postępować musimy w trosce o kondycję kolagenu i o tym uprzedzamy
wszystkich, którzy działają w Sieci pierwsze lato. Na termoboxy i wkłady
nie narzucamy marży. Będą one Wam potrzebne, a ich ceny są hurtowe.
Jeśli jednak nie chcecie zgromadzić ich przez to lato zbyt wiele, to
sposób jest sprawdzony - pracować w grupie, komasując zamówienia.
WIELKI KONKURS JUBILEUSZOWY
Oto wreszcie wiadomość najważniejsza, coś co będzie nam towarzyszyć
teraz już w AKTUALNOŚCIACH przez wiele miesięcy:
WIELKI KONKURS COLWAY Z FINAŁEM 1 MAJA 2009, czyli w piąte urodziny
Sieci na zamku Ryn !!! Okazja będzie doniosła, a więc i Konkurs zaiste
Wielki z godnymi Jubileuszu i jego przyszłych Zwycięzców Nagrodami.
W puli nagród znajdą się m.in. (co najmniej jeden ) SAMOCHÓD OSOBOWY
( którego markę wyznaczy zasięg i powodzenie Konkursu) (co najmniej
jeden) ZŁOTY ROLEX (co najmniej jeden) PÓŁKARATOWY BRYLANT
I CO NAJMNIEJ SIEDEM JESZCZE INNYCH, WSPANIAŁYCH NAGRÓD !!!
Kiedy zaczyna się Konkurs ?
Otóż on się już zaczął ! Ruszył 1 czerwca 2008 r. Dlaczego z
nienacka? Aby wszyscy zakwalifikowani mieli równe szanse. A jak to uczynić?
Poprzez dobór kryterium.
Laureatami Konkursu będzie dziesiątka Menedżerów Sieci Colway, która
uzyska najwyższy ŚREDNI PRZYROST PROCENTOWY obrotów swojej struktury,
liczonych do siódmego poziomu menedżerskiego pod nimi.
Średnia przyrostu wyciągnięta zostanie z miesięcy VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII 2008 oraz I i II 2009. Konkurs trwa zatem
dziewięć miesięcy i urodzą się po nim na pewno Nowe Gwiazdy Colway.
Konkurs jest tak właśnie skonstruowany, aby nie forował dotychczasowych
Leaderów. Ci ostatni nie mają jednak najmniejszych powodów do frustracji,
bo Konkurs i tak przysporzy im sukcesów, a i Colway na Jubileuszu będzie
o nich pamiętał.
Co to znaczy PRZYROST PROCENTOWY OBROTÓW? Oznacza to, że jeśli
Menedżer zakwalifikowany do Konkursu z tytułu osiągniętego w maju 2008
roku obrotu 20 001 PLN detal, w siedmiu poziomach pod sobą -
wypracuje do lutego 2009 - ŚREDNIĄ obrotów w swej strukturze
np 60 003 PLN i tenże 200 % - owy przyrost średni, liczony w
porównaniu z majem 2008 będzie akurat procentowo najwyższym przyrostem
średnim w organizacji Colway, to on właśnie lub ona - odjedzie z zamku
Ryn nową, wspaniałą bryką !
Dla pierwszej kategorii Uczestników zakwalifikowanych do Konkursu
- miarą początkową i punktem wyjściowym dla obliczania średniego przyrostu
procentowego pozostanie do końca konkursu wynik maja 2008 - oczywiście
ICH maja 2008, czyli dla jednego Menedżera będzie to 20 001 PLN ( kryterium
jakie przyjęliśmy za minimum) dla innych nawet 400 000 PLN - bo i tyle
mieli najlepsi (w strukturze 7 - poziomowej) obrotu.
Każdemu procenty przyrostu będziemy obliczać co miesiąc od JEGO maja
2008 i publikować ten ranking, również co miesiąc. Kwot publikować
nie będziemy (a jedynie procenty), bo nie wszyscy ujawniania kwot by
sobie życzyli. Konkurs wygrają więc nie najbardziej zasłużeni historycznie
lecz najdynamiczniej się rozwijający przez najbliższe 9 miesięcy.
Serdecznie namawiamy, a nawet zobowiązujemy wszystkich Menedżerów sieci
prowadzących spotkania informacyjne - od tych kameralnych , po zbiorowe
na salach - by rozpropagowali ideę Konkursu, a szczególnie wiedzę o
tym JAK do niego dołączyć w trzeciej kategorii (patrz dalej)
Drugą, znacznie mniej liczną kategorię uczestników stanowić będą
Menedżerowie zgłoszeni przez Przedstawicieli Zagranicznych Colway, zaskoczonych
nieco ogłoszeniem Wielkiego Konkursu Jubileuszowego i muszących w związku
z tym otrzymać czas na przygotowanie się.
Przedstawiciele Zagraniczni mają prawo zgłosić Menedżerów, dla których
kryterium porównawczym będzie do wyboru maj lub czerwiec 2008. I to
jedyny ukłon organizatorów w stronę zagranicznego Menegementu. Poza
tym będzie im raczej trudniej. Konkurs jest jednak przeznaczony dla
wszystkich ludzi Colway, gdziekolwiek budują oni struktury konsumenckie
sprzedaży.
Trzecia i ostatnia kategoria jest dla Młodych. Oczywiście Młodych
duchem i stażem w Colway. Nie wolno ich wykluczać z Konkursu, tylko
dlatego, że niedawno dopiero do nas przystąpili. Zatem każdy uczestnik
legitymujący się Umową Dystrybucyjną nie starszą niż z 31 sierpnia
2007 ma prawo "doskoczyć" do Konkursu. Warunkiem jest status Menedżerski
i obrót (do 7 - ego pokolenia Menedżerów pod sobą) nie mniejszy niż
20 001 PLN w czerwcu, lipcu, lub sierpniu. Dla tej kategorii
miesiąc osiągnięcia 20 001 PLN będzie startowym w konkursie, tzn. używanym,
jako porównawczy dla wszystkich wyliczeń przyrostu. Do 31 lipca Colway
rozpatrywać będzie ewentualne reklamacje wynikające z nie zakwalifikowania
kogoś do konkursu.
Od tej pory po każdorazowym zamknięciu miesiąca publikować będziemy
wyniki Konkursu, czyli listę imienną Leaderów tej rywalizacji podając:
kto prowadzi w procentowym przyroście obrotów.
Co miesiąc będzie gęściej i gorącej. Dlatego kandydatów na Finalistów
i Zwycięzców namawiamy, by średnią przyrostu budowali już teraz. Rozstrzygające
mogą być bowiem miesiące letnie.
A szanse mają wszyscy niemal równe! To, że nie ma Cię na liście osób
zakwalifikowanych w pierwszej kategorii wynika jedynie z tego, że obrót
Twojej struktury w maju nie przekroczył 20 001 PLN detal. Jeszcze jednak
możesz do Konkursu doskoczyć, a nawet go wygrać. Jeśli zaś nie Ty (
bo masz "za starą" umowę ) to ktoś z osób Ci bliskich, z Twoją pomocą.