Maj ' 2009
Szanowni Państwo!
Współpracownicy Sieci Colway!
Nasi Drodzy Przyjaciele!
Ostatni raz powróćmy do Piątej Rocznicy na zamku
Ryn. Ilość podziękowań, gratulacji, laurek, nawet prezentów, jakie zostały
przez Was do COLWAY nadesłane pomiędzy poprzednimi AKTUALNOŚCIAMI a
obecnymi - wszystkie związane z Jubileuszem i Imprezą - dają nam do
tego prawo.
No więc Wiemy już, że wyszło dobrze. A nawet, że otarliśmy się o ideał
tego, jak powinny wyglądać Piąte Urodziny polskiej firmy networkowej
z bezspornym Sukcesem, głoszącej na lewo i prawo, że jest ze wszystkich
MLM-ów najprzychylniejsza uczestnikom, najlepiej i najszybciej płaci
oraz ułatwia, co tylko możliwe. Że jest poważna, dobrze zorganizowana
i perspektywiczna. A do tego jeszcze szczodra, wesoła i luzacka. Bo
taki właśnie obraz COLWAY chcieliśmy podkreślić - i jak widać z rozlicznych
recenzji, to się właśnie udało.
Najwyższym stopniem Waszej pochwały jest fakt, że na blisko 400 osób,
jakie nas zaszczyciły w Rynie - NIKT, absolutnie nikt nie skrytykował
imprezy, co zaiste nie zdarza się często nigdzie, a już szczególnie
w Polsce. Rzecz niebywała, ale podobało się wszystkim ! Usłyszeć zaś
kilkakroć od osób, które bywały w Świecie, na Meetingach różnych organizacji
MLM, od naszej wielokrotnie bogatszych - że w Rynie było "lepiej" -
to wbiło nas w dumę ! I złagodziło nasze westchnienia przy podliczaniu
rachunków.Tym, co nie przybyli - polecamy galerię zdjęć. Tym, co nadesłali
listy, kartki, laurki, maile, sms-y , zdjęcia, filmy i trofea - raz
jeszcze serdecznie Dziękujemy !
Atmosfera Święta Colway będzie jeszcze długo w nas. Nie jest jej
w stanie popsuć nawet to, że znalazły się w Rynie dwie wysoko uhonorowane
tam osoby, które natychmiast po wyjeździe z zamku - jeszcze nie dotarłszy
do domu - w niecny sposób nas zdradziły. Trudno. Tak pewnie czasem zdarzyć
się musi, że ludzie, którzy 4 lata temu nie mieli NIC, a którzy po upływie
tych lat czterech opływali we wszelkie dostatki - wyłącznie dzięki polskiemu
Kolagenowi - uznali, że czas już dokonać zdrady i nawet podjąć próbę
szkodzenia macierzystej Sieci. Za pieniądze pochodzące -dodam- z przekupstwa
niemieckiej konkurencji. Sprawy wszak nie potoczyły się po ich myśli.
Ich struktura jednym głosem zażądała Kolagenu, jako warunek rozszerzenia
aktywności. A kolagenu w tej klasie żadna konkurencja nie ma. I mieć
nie będzie.
Na drugim biegunie emocji mamy wzruszający napis nadesłany przez Monicę
Sironi z Italii :
C - coraggio - odwaga
O - orgoglio - duma
L - liberta - wolność
W - winners - zwycięscy
A - amore - miłość
Y - yes we can !!!
Na drugim biegunie mamy też cudowne, po Jubileuszu klimaty w polskiej
Sieci Colway. Mogę powiedzieć bez skrępowania - wielu spośród nas stało
się dla siebie nawzajem lepszymi, serdeczniejszymi. W Rynie narodziła
się pewna społeczność. Tego już nam nikt nie odbierze. To pozostanie
na całe lata. Mamy wreszcie na tym samym, ciepłym biegunie - lawinowy
wzrost obrotów, głównie w tych strukturach, które rosły wprawdzie także
przed Rynem, ale teraz zaczęły galopować !
Nie wiemy natomiast, na którym biegunie umieścić następujące dwie
informacje : mieliśmy oto najpierw 2000 szt. opakowań Serum Wyszczuplającego
sprzedane w dwa tygodnie ( ! ) po jego Inauguracji w Rynie i wkrótce
potem informację od Inventii, że "nie przewidziała takiej klęski urodzaju"
i przygotowała w związku z tym tylko 500 litrów masy tego rzeczywiście
dobrego i pożądanego obecnie Produktu.
Czyli, że Serum zabrakło w najważniejszym momencie. Nie potrafię tego
skomentować. Powiem jedynie, że Prezes Leszek Kałęcki, który na Zamku
zdobył liczne grono nowych sympatyków - zapewniał nas solennie, że na
samym początku czerwca Serum antycellulitowe będzie, natomiast niebawem
wyszła na jaw rzecz następująca : Dwa składniki tego Produktu ( chodzi
głównie o Liporeductyl® - czyli aż 7% masy Serum) sprzedano
w londyńskiej hurtowni Inventii w cenie, jaka nie jest już możliwa do
uzyskania. Powiedzmy, że zrobiono to niejako "na podpuchę". Nie wiemy
jak naprawdę było, ale takie rzeczy podobno w tej branży się zdarzają.
Tym samym "w łeb wzięła" kalkulacja ceny hurtowej, którą Inventia musi
- jak twierdzi - skorygować o całe 1 euro na sztuce finalnego produktu.
Po dodaniu VAT-u i po pomnożeniu wyniku x 4 - okazuje się, że cena detaliczna
musi wzrosnąć do 119 PLN , aby Serum "zmieściło" się w naszym
Systemie finansowym.
Jak wszyscy wiemy, wydrukowane zostały już nowe "niebieskie teczki"
, cenniki etc. i nie jest to zbyt fortunny pomysł - podwyżka ceny Produktu,
który dopiero co miał Promocję Inauguracyjną. Jestem, podobnie jak Wy,
fanem Prezesa Kałęckiego, zatem wysłuchałem tych argumentów ze zrozumieniem
i wymogłem na Inventii chociaż rzecz jedną: do końca czerwca Serum
Antycellulitowe "idzie" w cenie ogłoszonej : 99,00 PLN detal. A po pierwszym
lipca zgodzimy się ten jeden raz, na tą dość dziwną podwyżkę do wartości
119 PLN detal - i następnie to Wy, Uczestnicy Sieci zagłosujecie
swoimi zamówieniami na ten Produkt (lub ich brakiem) o dalszych jego
losach handlowych. Tak, czy owak - Serum wraca na półki, do dyspozycji
w Dziale Zamówień.
Udało się natomiast prawdopodobnie dopracować z naszą Produkcją kwestię
indywidualnych kodów kreskowych na każdym produkcie. Będzie
to oznaczało w praktyce możliwość monitorowania KAŻDEGO kolagenu, kremu,
Colvity - w tym sensie, że jeśli pojawią się one gdzieś w cenach dumpingowych,
to będziemy wiedzieli KTO je nabył, czyli kto jest winny grzechu nieuczciwej
konkurencji wewnętrznej. Już za kilka dni pojawią się pierwsze
Produkty, które będą miały indywidualne kody w 120.000 możliwych kombinacji,
czyli w praktyce niepowtarzalne.
Od niespełna miesiąca COLWAY testuje ( znowu oczywiście na wniosek naszego
Menegementu, któremu nie wiemy już jak dogodzić.) usługę kurierską
firmy "7 - mka". Bardzo prosimy tych wszystkich spośród Was, którzy
dostali tą drogą paczkę - o komentarze przesyłane do Działu Zamówień
. Nie koniecznie specjalnie. Przy najbliższym kontakcie. Zwolenników
7-mki informujemy, że wystarczy przy zamawianiu Produktów dodać dwa
słowa: "siódemką proszę" - i już tak się dzieje. Dodam, że na razie
opinie są różne, z lekką przewagą pozytywnych, czyli podnoszących przewagi
tego przewoźnika nad Pocztą Polską. Mamy czas. Eksperyment niechaj trwa.
Poczta ciągle drożeje, strajkuje, przegrzewa Kolagen i jest trochę staroświecka
w logistyce. Ale wielu spośród Was lubi swojego listonosza, a my szybciej,
niż od firm prywatnych otrzymujemy od Poczty Polskiej przelewy pobrań.
Ślijcie swoje opinie. Ten Biznes jest dla Was - i Wy finalnie decydujecie
o wielu jego niuansach.
Skoro zaś mowa o opiniach. W Rynie odbyła się krótka, robocza narada
grupy Menedżerów mających najwięcej kontaktów z Uczestnikami Sieci.
Zadaliśmy im jedno, istotne pytanie sondażowe: KIEDY dogonimy zżerany
od pięciu lat przez inflację, realny poziom wartości prowizji z dnia,
gdy powstawał System Finansowy COLWAY ? Obrót 2501 PLN daje najbliższemu
nad nim Menedżerowi 175 PLN prowizji. Przykładowo w 2004 roku było
to 175 bochenków chleba i 67 litrów etyliny 95. Dzisiaj już tylko 90
bochenków i ok. 39 litrów benzyny. Jest więc oczywistym, że próg
kwalifikacji prowizyjnej, a w ślad za nim progi rabatowe i obrót nominujący
na Menedżera trzeba kiedyś podnieść. Były zamrożone przez 5 lat. Podobnie
jak Wasze prowizje. Zaproponowaliśmy najmniejszą sensowną wartość -
15%, co stanowi znacznie mniej, niż inflacja łączona z tych lat. Czyli
kwalifikacja prowizyjna z 2501 PLN na 3000 PLN, a nominacja menedżerska
z 10.000 - na 12.000. I zapytaliśmy, nie o to : CZY, bo to jest
nieuchronne, dłużej zwlekać nie sposób, tylko KIEDY ? Mamy na razie
odpowiedzi od mniej niż połowy uczestników tej narady. Więc czekamy
na pozostałych. Te opinie pomogą nam podjąć decyzję, czy podnieść te
progi już, np. w lipcu- sierpniu, czy może dopiero pod koniec roku,
w największym ruchu handlowym, np. w listopadzie ? Czekamy. Prawo zabrania
głosu w tej dyskusji nie jest oczywiście ograniczone do grona uczestników
narady w Rynie. Każdy Menedżer COLWAY, który posiada choć kilkunastoosobową,
aktywną strukturę - może się w tej kwestii wypowiedzieć.
Uprzejmie przypominamy, że obok nowych Produktów : Serum Wyszczuplające
i Żel Kolagenowy do Mycia Twarzy ( oba mają rewelacyjne opinie już
nie tylko nasze i testujących - ale WASZE ! ), pojawiły się :
- Całkiem Nowe "Niebieskie teczki", które najwyższa pora zamówić
w miejsce starych. Są po prostu lepiej napisane i aktualne w każdym
szczególe, np. zawierają badania aplikacyjne i kompletne cenniki asortymentu
reklamowo-informacyjnego.
- Saszetki testerowe 1,1 ml z Kolagenem w cenie 13,00 PLN
za 10 szt.
- Plakaty reklamowe w Waszej ulubionej "starej", czyli "ciemnej" wersji
- Książka pt. "Kolagen - nowa strategia zachowania zdrowia i przedłużenia
młodości" - absolutny bestseller, który niebywale podnosi popyt
na Produkty i na którym jest ponadto 100% marży do zarobienia dla swoich.
Uwaga ! Chcielibyśmy niebawem, wzorem lat ubiegłych przeprowadzić
w Koleczkowie dwudniowe Szkolenie Mówców. Jest to specyficzne Seminarium
Warsztatowe, całkowicie inne, niż szkolenia , jakie znacie. Jego celem
jest przełamywanie lęku przed wystąpieniami publicznymi i zdobycie wiedzy
o elementarnych technikach oratorskich. Dodatkową atrakcją ( jeśli tak
to można nazwać) jest bytność w biurze COLWAY, wśród kaszubskich krajobrazów
i integracja z Prezesurą. Szkolenie Mówców odbywać się powinno w grupie
20 - 25 kursantów. Nie mniej i nie więcej Tym razem zapowiadamy je dostatecznie
wcześnie, aby mogło zebrać się odpowiednio godne quorum. 25 - 26 lipca
, lub 15- 16 sierpnia. Któryś z tych terminów jest najprawdopodobniejszy.
Czekamy na zgłoszenia wyłącznie Menedżerów, którzy chcą prowadzić Spotkania
Informacyjne COLWAY w gronie szerszym, niż kameralne. Koszty uczestnictwa
nie będą duże. Dawka wiedzy ogromna, a oprawa zacna.
Miesiąc maj nie uraczył nas wysokimi temperaturami, jednakże one przyjdą
na pewno. Przypominamy "nowym" Dystrybutorom, że nie ma żartów. Pozostawienie
Kolagenu Naturalnego w miejscu nasłonecznionym lub np. w bagażniku samochodu
niemal na pewno skończy się jego utratą. Po
czym poznajemy właściwą "kondycję" hydratu kolagenowego ? Po tym, że
nie wypłynie "sam" z otwartej butelki. Stan półpłynny, to jeszcze konformacja
spiralna. Stan płynny - to już bezładna masa statystyczna białek. Taki
produkt należy cały zużyć natychmiast. Jeśli się tego nie zrobi - pozostanie
on ciągle niezłym "nawilżaczem", jak np. hydrolizaty kolagenowe w plastrach
itp. Jednakże nie jest to już kolagen w sensie biologicznym. Nie wolno
go sprzedawać klientom.
COLWAY nie tylko nabija sobie kieszeń 5-6 cio %- wą marżą brutto wynikającą
z różnicy cen zakupu hurtowego i ceny "sieciowej" ( 42+26+2 %) . Czasami
odnajdujemy przyjemność w dzieleniu się tym, co zarobiliśmy. I wtedy
czynimy ekstra oprawę imprezy takiej, jak w Rynie, albo wspieramy chorych
, biednych, czy potrzebujących. Z lepszymi lub gorszymi tego efektami.
Ten jeden raz wszak się pochwalimy, bo jesteśmy autentycznie dumni z
naszych podopiecznych. Oto dziewięcioosobowa drużyna młodych, polskich
geniuszy z Podstawowej Szkoły Ekologicznej w Rumi - zakwalifikowała
się do Finału tegorocznej edycji Odysei Umysłów, która odbywa się w
USA. Gdy będziecie czytać ten tekst - oni już tam będą, bo pomogliśmy
im tam polecieć . Może zobaczycie te wspaniałe dzieciaki w jakimś newsie
telewizyjnym. Naturalnie w koszulkach COLWAY !
I na koniec wiadomość BOMBOWA. W trakcie trwania Konkursu Jubileuszowego
niektórzy Menedżerowie wyrażali coś w rodzaju zazdrosnego żalu o niezbyt
precyzyjne doinformowanie ich na początku. Wielu się odgrażało, że gdy
tylko ogłosimy kolejny Konkurs - to wtedy oni dopiero pokażą Tylko trzeba
ich uprzedzić.
No to Uwaga ! Uprzedzamy !
Miesiąc czerwiec jest tym, w którym można sobie przygotować POZYCJĘ
STARTOWĄ w NOWYM KONKURSIE. Zasady będą bardzo podobne do konkursu poprzedniego.
Zakwalifikują się ci, którzy na dowolnej swojej
pozycji prowizyjnej będą mieli w czerwcu w 7 poziomach POD tą pozycją
obrót 20.000 PLN lub większy. Czyli czerwiec jest Miesiącem Eliminacyjnym
!
Kiedy ruszy właściwy Konkurs i jakie będą Nagrody, to na razie tajemnica.
Wiecie i tak, że będą wspaniałe. Uchylimy tylko rąbka sekretu : Nagród
będzie 7 i będą TAKIE SAME. A zatem warto wystartować ! Przyrzekamy,
że warto. 20.000 PLN detal + w czerwcu. To się da zrobić. To
można także mądrze przygotować taktycznie. Konkurs jest do wygrania
dla wszystkich. Tym razem udział biorą wyłącznie Menedżerowie SIECI
POLSKIEJ !
Zarząd Colway