UrodaPolska.pl Kolagen Naturalny - jedyny na świecie eliksir młodości Młodość-Uroda-Zdrowie
   
Kolagen Naturalny - Piękna skóra bez zmarszczki

Naturalny Transdermalny

Kolagen

Unikalna Formuła Q 5-26

Kolagen Platinum 200ml

   
  • Strona główna
  • Kolagen
  • Certyfikaty
  • Cennik
  • Dystrybucja
  • Zamów Kolagen
  • Kontakt
  •    
    Kosmetyki Colway


    Aktualności - Sieć COLWAY


     
  • Kosmetyki Colway

  • Krem na dzień
  • Krem na noc
  • Peeling
  • Tonik


  • Colvita


  • Jonoforeza
  • 2007 2008 2009              

    styczeń luty marzec kwiecień maj czerwiec lipiec sierpień wrzesień październik
    listopad grudzień


    Sierpień ' 2009

    Szanowni Państwo!
    Współpracownicy Sieci Colway!
    Nasi Drodzy Przyjaciele!



    Zarząd COLWAY Wita Serdecznie po wakacjach, tych spośród uczestników Sieci, którzy urlopowali, jak i tych, którzy niestrudzenie pracowali na wynik sprzedażowy sierpnia.

    Jeszcze w piątek 28.08 wydawało się, że odnotujemy pierwszy w tym roku spadek obrotów liczony miesiąc do miesiąca lub do tego samego miesiąca w roku ubiegłym. W poniedziałek jednak wszystko się zmieniło. 31 sierpnia zamówiliście Produkty o wartości ponad 250.000 PLN detal. Niesamowite. W ostatni dzień wakacji.

    W sierpniu nadal pracowicie się szkoliliśmy. Seminaria w Koleczkowie i Bielsku Białej zebrały wyśmienite recenzje. Wrzesień nie zapowiada się pod tym względem gorzej. Już 12-13.09 Firlej - w strukturze lubelskiej i równolegle Łysomice k. Torunia. Potem Kamionka Zagórska. I nie wykluczone raz jeszcze Koleczkowo. Czekamy też na potwierdzenie inicjatyw z Podlasia i Pomorza Środkowego. I powtarzamy niemal co miesiąc: spotkania i szkolenia kreują nasz rozwój! Całej Sieci i małej Organizacji każdego z osobna Menedżera, który dba, by brali w nich udział jego podopieczni.

    Szkolenia COLWAY są wyjątkowe. Zawsze z klimatem i zawsze z fantastycznymi prezentami. Niedrogie i integrujące. Uczą i motywują. Otwierają oczy na wiele spraw. Bawią i relaksują. Nie omijajcie żadnego, na jakie Was proszą. A jeśli nie podoba się Wam prelegent, bo się już osłuchał i stał przez to nudny, bo jest za mało elokwentny, albo Was ruga miast motywować, albo co gorsza fałszywie pobrzmiewa - to zastąpcie go! Wykażcie inicjatywę, skrzyknijcie ludzi COLWAY ze swojego terenu i zróbcie to! Wszyscy, którzy macie już innym coś do przekazania. Nie bójcie się mówić do ludzi. Kto szkoli - ten zarabia. To przecież Biznes nauczycieli, a nie akwizytorów, do licha! Jak myśli błędnie wielu gamoni.

    Zwracamy się w tym miejscu specjalnie do kilkudziesięciu absolwentów tegorocznego Szkolenia Mówców! Co z Wami? Tyle padło deklaracji w Koleczkowie. Kiedy więc zaczniecie dzwonić w sprawie wsparcia organizowanego przez Was Seminarium? Mówcy szkoleni ubiegłymi laty dali spośród siebie wyłonić kilka osób prowadzących rzeczywiście po dziś dzień spotkania informacyjne i nawet - szkolących. A Wy?

    Na zamku Ryn i na późniejszych seminariach rozdaliśmy gratis ok. 150 kompletów plansz prezentacyjno-szkoleniowych. Czy chociaż 15% z nich zostało użytych? Bo jeżeli nie, to niech się wstydzą ci, co je dostali i odłożyli na szafę, gdzie się kurzą. Wrzesień, październik i listopad nazywane są w branży hotelarskiej często "sezonem konferencyjnym". No to przyszedł sezon. Do dzieła! Ruszyć się trzeba również dlatego, że szczególnie ostatnie miesiące roku są żniwami w handlu. U nas wszak plony zbiorą ci, co do jesieni zbudują grupę konsumencko-dystrybucyjną i najlepiej jeszcze uczynią z niej zespół.

    Jeżeli zaś już Szkolenie organizujecie - to nagłaśniajcie je. Wystarczy nam to zgłosić. Podobnie zresztą jak każde planowane spotkanie informacyjne, których dziesiątki w wielu miastach odbyły się tego lata w całkowicie niepotrzebnej "tajemnicy". Nie macie zaś Szanowni Menedżerowie nawet pojęcia, że w tym samym czasie, gdy Wy rozglądacie się za "nowym rekrutem", może i ze średnim powodzeniem - to są ludzie, którzy sami szukają kontaktu z kimś, kto wprowadzi ich do COLWAY! I oni do nas wydzwaniają, pytając o spotkania informacyjne w różnych miastach.

    Wrzesień będzie świadkiem ostatniej "bitwy o handel". To znaczy o wystawianie w ofercie publicznej Produktów w cenach istotnie mniejszych od detalicznych. Kończymy akcję wojowania z dumpingiem cenowym i konkurencją wewnętrzną - na zakazie publikowania ofert odsprzedaży Produktów COLWAY w cenach niższych niż rabat 10 %. Mamy świadomość, że i na tym poziomie utrzymanie dyscypliny nie będzie łatwe, ale podejmiemy tą batalię. Liczymy na podporządkowanie się i współpracę osób sprzedających na portalach aukcyjnych, którzy do tej pory imponowali nam samodyscypliną i solidarnością. Z lekkimi oporami i małą "obsuwą" w czasie, ale dostosowali niemal wszyscy ceny na obserwowanym przez znaczną część Sieci - Allegro, do postulowanych limitów rabatowych. Kto się "zagapił" napyta sobie już w tym miesiącu biedy.

    W związku z powyższym dwa komunikaty.

    Produkty COLWAY mają obecnie nadrukowywane indywindualne kody kreskowe. Różne na każdym kolagenie, kremie czy opakowaniu COLVITY. Jeden atramentowy, na pudełku i drugi, bliźniaczy "tajnopisem" na butelce lub słoiczku. Obejrzyjcie i porównajcie. Naprawdę każdy artykuł ma inny kod! Tym samym więc już teraz nie będzie stanowiło problemu ustalenie kto zamówił Produkt, jaki następnie np. wystawiony został gdzieś w cenach dumpingowych.

    Dział Wysyłek ewidencjonuje bowiem od pewnego czasu każde pudełko przypisując je do konkretnego Menedżera. W wersji drukowanej AKTUALNOŚCI, która wysyłana jest listem tradycyjnym do Menedżerów "prowizyjnych" znajdzie się m.in. wzór druku pokazujący jak to robimy. Jeżeli zatem zaistnieje sytuacja np. publicznego oferowania produktów w cenach zaniżonych, a sprawcą będzie osoba spoza Sieci - konsekwencje poniesie Menedżer, który artykuł ściągnięty z rynku poprzez zakup kontrolowany - zamówił w COLWAY.

    Prosimy więc o podchodzenie od tej pory z dużą ostrożnością do wszelkich "zamian" Produktów, do zamawiania "za kogoś" lub "dla kogoś". Nie będzie bowiem w okresie "bitwy o handel" żadnych tłumaczeń. Konsekwencje za każdy wychwycony przypadek nieuczciwej konkurencji wewnętrznej spadną na tego, komu COLWAY wysłał dany Produkt. Może się zdarzyć, że będzie niesprawiedliwie, ale to jedyny sposób na skuteczność naszych wysiłków. Może będzie czasami bolało, ale gremialnie tego chcieliście i na pewno posłuży to per saldo dobru Sieci.

    Wystawienie w ofercie publicznej Produktów COLWAY w cenach niższych niż 90% wartości cennika detalicznego (10% rabatu) karane będzie każdorazowo pozbawieniem sprawcy prowizji. Prowizji za jego obroty nie otrzymają również uprawnione do tego osoby w 7 generacjach wzwyż struktury. W przypadku nie ustalenia sprawcy - za winnego uznany będzie Menedżer, który zamówił Produkty oferowane publicznie po zaniżonych cenach. W przypadkach recydywy lub dowiedzionego celowego matania i działania w złej woli (np. podstawiania osób spoza Sieci do tego procederu ) - sprawcy będzie wypowiedziana Umowa, a pozycję jego w Systemie przejąć będą mogły osoby, które takiego działania i złej woli dowiodły.

    Skonfiskowane prowizje używane będą do zakupów kontrolowanych Produktów, które wystawiono gdziekolwiek taniej niż 10% rabatu. Poprzez "publiczną ofertę" rozumiemy: portale i witryny internetowe, ogłoszenia, ekspozycję cen na towarach na półkach placówek handlowych i każdą inną sytuację, gdy cena oferowana jako detaliczna odbiega więcej niż 10% od cennika COLWAY. Nie ingerujemy natomiast w żaden sposób w realnie zawarte transakcje, ani w wysokości udzielanych przy nich rabatów, o ile nie są one bezpośrednim następstwem dumpingowej oferty publicznej.

    Uprzejmie prosimy Menedżerów o informowanie o tych regułach osób rekrutowanych. I to zarówno teraz, jak i w przyszłych miesiącach. Jest to także w Waszym osobistym interesie. Pamiętajcie, że to na Was zarejestrowane będą indywidualnymi kodami wysyłane z COLWAY Produkty, które odsprzedajecie następnie Dystrybutorom. Aby jednak nie było tylko groźnie, ale też trochę przyjemnie - rzec chcemy, że jak dotąd Akcja stopniowo ograniczająca dumpingową wyprzedaż Produktów, a skoncentrowana głównie na Allegro - przebiegała nad podziw pomyślnie. Przy czym nie przypisujemy tego ani naszej sile perswazji, ani naszemu autorytetowi, ani nawet katalogowi dotkliwych kar, jakie przewidziano.

    Było dotąd O.K. przede wszystkim dlatego, że społeczność internetowa "Colwayowców" wykazała zrozumienie, dyscyplinę, solidarność i naprawdę wysokie morale. Rzec chcemy - imponująco wysokie. Wiedzcie Państwo, że jak do tej pory żadna organizacja MLM w Polsce nie poradziła sobie tak naprawdę z problemem wyprzedaży na Allegro produktów w cenach zbliżonych do cen zakupu przez uczestników tych sieci.

    Towary każdego praktycznie działającego w R.P. networku da się zdobyć poprzez internet w cenach "dla swoich". Wyprzedaże takie są po prostu nie do wyplenienia, a następują: albo w celu sięgania wyłącznie po prowizję, przy braku zainteresowania jakąkolwiek marżą, albo wręcz wskutek szukania z premedytacją "dróg na skróty" - czyli robienia wszelkich leniwych i cwanych ruchów, aby tylko nie sprzedawać! Albo dla uwolnienia środków obrotowych, albo wreszcie prowokowane są one wysoce nieetycznymi rozmaitymi "programami samochodowymi" i innymi tego typu "stymulatorami", które sztucznie wymuszają obroty, często dla ofiar tych programów nierealne do osiągnięcia. "Leasingi" aut z reklamą firmy networkowej przedstawiane jako "zalety" w niektórych bardzo bezwzględnych MLM-ach - są często w istocie pułapkami. Podobnie rozmaite akcje "promocyjne" i wyścigi szczurów, które kończą się zakupami "na strych" - znajdują następnie ujście na portalach aukcyjnych.

    Nie poradziła sobie z problemem wyprzedaży na portalach aukcyjnych nigdy Akuna, ani Herbalife, ani Raypath, ani wiele innych sieci. COLWAY będący Organizacją wyjątkową z wielu względów, ma chyba i w tym przypadku szansę być pierwszy i jedyny, któremu się uda. Zależy to od tego, czy wszyscy będziemy mocno chcieli. Bo - nie oszukujmy się - przy zakazie wystawiania cen niższych niż 90% detalu pojawią się pokusy robienia tego poprzez osoby trzecie. Dlatego wierzymy w wyjątkowość naszego Menegementu, ale kontrolować i reagować będziemy zdecydowanie.

    Zmieniamy temat, jako że dla wielu spośród Was "syndrom Allegro" nigdy nie stanowił najmniejszego nawet problemu i niektórzy dostają od tego tematu nudności.

    Trwa do odwołania "mini promocja" na Zestaw do domowej Jonoforezy. Do każdego drugiego (i kolejnego) zestawu jaki zamówicie w jednej przesyłce - dokładamy aż 10 elektrycznych listków testowych. Jest to 10 okazji do bezinwestycyjnego pokazania dziesięciu potencjalnym klientkom, że skóra pod ślicznym oczkiem po "otwarciu" jej zabiegiem jonoforezy absorbuje nawet 60% silniej wszelkie kosmetyczne substancje aktywne. Mało prawdopodobnym jest, aby 10 tak "intensywnych" aktów reklamy nie wykreowało nabywcy naszego Zestawu. Wykorzystajcie więc ten handicap, jako że nie będzie trwał bez końca, a na sprzedaży Zestawu marża jest naprawdę nie do pogardzenia.

    60 Menedżerek wybranych trochę losowo, a trochę z premedytacją otrzyma we wrześniu pocztą ankietę konsumencką z ciekawym załącznikiem. Jeżeli większość z nich wypełni ją i odeśle, to za kilka miesięcy opowiemy dokładnie czego dotyczyła i jakie być może zapowiada innowacje.

    Wrzesień jest ostatnim miesiącem obowiązywania kwalifikacji prowizyjnej, nominacji incydentalnej i innych progów na bardzo już starym i nadżartym poważnie przez inflację, bo pochodzącym z kwietnia 2004 pułapie 2501 PLN. Od października progi te zostają podniesione do kwoty 3000 PLN. Oznacza to, że wszyscy spośród Was, którzy wypracowali sobie prowizje z obrotu struktury - mogą spodziewać się podwyżki przy kasie. Nawet 15%. Gratulujemy już dzisiaj!

    Wynika z tego jeszcze pewna implikacja, którą nie wszyscy postrzegli. Wrzesień jest także ostatnim miesiącem, w którym nominacje na Menedżera z obrotu historycznego poczynić można sumą 10001 PLN! Jest to ostatnia okazja, by "taniej" uzupełnić swoją pierwszą generację Menedżerów o np. trzeciego, czwartego, czy piątego Menedżera. A ma to - przypomnijmy - znaczenie istotne, bo decyduje teraz lub w przyszłości do której generacji Menedżerskiej "pod" Wami, System naliczać będzie prowizje z obrotu struktury.

    Dla osób będących w Sieci od niedawna zdefiniujemy pojęcie "obrotu historycznego".

    Otóż są to wszelkie obroty jakie przyporządkowane były kiedykolwiek Menedżerowi na jego pozycji w Systemie COLWAY, a nie wykorzystane dotąd do nominacji.

    Na konkretnym przykładzie: dotychczasowa kwalifikacja prowizyjna - 2501 PLN detal powtórzona przez cztery dowolne miesiące (razem 10004 PLN lub więcej) dawała prawo do nominowania w swojej (tylko!) pierwszej generacji Menedżera, bez wymogu obrotu realnego produktami. Obrotem historycznym właśnie.

    Od następnego miesiąca obrotu historycznego będzie się musiało jednak nazbierać na jedną Nominację już 12.000 PLN. Jaki z tego wniosek? Otóż przede wszystkim taki, że wszystkim tym, którym obrotu historycznego do 10.001 PLN brakuje - może się ten jeden raz stanowczo opłacić "zostawić na sobie" kwotę obrotu realnego większą, niż standardowe minimum wymagane przez System - 2501 PLN. Aby uzbierać na Nominację!

    I drugi wniosek jest taki, że ci, co chomikują obroty historyczne powinni się zastanowić, czy nie jest to jeden z lepszych momentów, by wydobyć je z sejfu? Nominujcie Państwo któregoś ze swoich Dystrybutorów na Menedżera! Teraz. We wrześniu. To może i jemu dodać skrzydeł.

    Nieco o polityce.

    W minionym miesiącu zakończyło się zamieszanie wokół naszych Przedstawicielstw w Rosji i na Ukrainie. Zakończyło w sposób - dodajmy - od początku przewidywalny. Szefowa tamtych biur i ich rzeczywisty twórca - Tatiana Andryiuk dała się opętać "łowcy głów" i zręcznemu manipulatorowi, który skutecznie jej wmówił, że jeśli ona wraz ze swoimi Rosjanami i Ukraińcami przejdą do struktur niemieckiego networku PM - to otrzymają od Niemców także kolagen i to zachowujący - a jakże - strukturę helikalną, aktywny biologicznie i stabilny do 32°C! Nie wspominając oczywiście już o innych świetlanych perspektywach. Aż trudno w to uwierzyć, że osoba, która osiągnęła z COLWAY tak wiele, zaryzykowała to wszystko dla zupełnie z palca wyssanych bzdur. I wszystko to, w konsekwencji - w ciągu kilku tygodni straciła. Twarz, pozycję, biznes i ludzi.

    Menedżerowie jej organizacji odwrócili się od niej gremialnie, gdy zorientowali się, że jest to zdrada i próba "obejścia" COLWAY. I szybko podjęli w ścisłej współpracy z nami konkretne kontrdziałania. Obecnie w Moskwie mamy piękne, nowe biuro przy prestiżowym prospekcie Jarosławskim. Prowadzone przez prężny, nowy zarząd, deklarujący bezwzględną lojalność i rychłe odbudowanie, a następnie podwojenie obrotów Produktami COLWAY. Po kilka razy w tygodniu Menedżerowie rosyjscy przypominają, aby pozdrowić Was - Menedżerów polskich, a szczególnie współbiesiadników z zamku w Rynie. Na Ukrainie scenariusz zdarzeń był niemal bliźniaczy, z tym że tam nowy COLWAY UKRAINA dopiero się organizuje.

    Negatywna bohaterka tej smutnej w sumie historii - Tatiana Andryiuk gorzko żałuje dziś tego, co zrobiła i przeklina po równo Petera Kowalika - headhuntera PM, który ją po wielokroć niecnie oszukał - i trzy Menedżerki polskiej Sieci COLWAY, które - jak twierdzi ona - popchnęły ją w ramiona Niemców mających tylko jeden cel - przejąć ludzi, tak samo, jak podstępem przejęli część Dystrybutorów Collagen Beauty. Po zapoznaniu się z faktami, korespondencją i relacjami świadków - COLWAY wypowiedział Umowy Annie P. z Milanówka oraz Grażynie K. z Komarowa. Trzecia ze wspomnianych pań, mieszkanka Gdańska nie przystąpiła do PM. Zrobiła jednak coś znacznie gorszego - pomagała w skontaktowaniu Petera Kowalika nie tylko z Tatianą Andryiuk lecz również z Inventią. Co uważamy za działanie na szkodę całej Sieci. Z naszego punktu widzenia - za "zdradę stanu". PM bowiem sondował także możliwość przekabacenia naszego strategicznego dostawcy produktów. Menedżerka, o której mowa jest Leaderem i twórcą dużych struktur COLWAY. Straciłaby bardzo dużą prowizję. Nie mogliśmy zatem nie spróbować jej chociaż uwierzyć, że działała w błędzie, będąc ofiarą manipulacji, a nie z premedytacją. Z tego tylko powodu nie została natychmiast po ujawnieniu jej roli relegowana.

    Nie uniknie tego jednak, jeśli jeszcze raz zachce zabawić się w politykę lub da jakikolwiek następny dowód nielojalności wobec COLWAY.

    Z Ukrainy mamy zaś dla Uczestników Sieci COLWAY następujące przesłanie:

    "Niech historia moja Państwu będzie przestrogą. Macie wspaniały polski biznes z jeszcze wspanialszymi, polskimi produktami. Nie ma na całym świecie ani jednego marketingu co by się tak dzielił pieniędzmi. Nigdy nie dajcie się zwieść takim co namawiają do networków co przychodzą od Amerykanów albo Niemców. Te firmy potrzebują Was tylko do wyzyskania. Będą kłamać, kłamać i kłamać. Będzie dużo wielkich obietnic i niewiarygodne wizje, ale nie będzie z tego pieniędzy.

    Przypomnijcie sobie Amway, w którym setki tysięcy ludzi tylko pieniądze potracili. Takie same są wszystkie inne duże korporacje MLM. Zarabiają w nich tylko ci, co przyjadą was przewerbowywać. Wy nie zarobicie.

    Wystrzegajcie się jak zarazy głównie takich firm jak PM International, ACN, LR i Mona Vie. Trzymajcie się tego, co macie, tego co Wasze, polskie, co rozleje się kiedyś po całym świecie, a nie dajcie się brać na omamy zawodowych naciągaczy, na nowinki co ze świata przychodzą. Jeżeli przynoszą one dobre produkty, to zostańcie przy tym aby być ich konsumentami. I nic więcej. Niech nikt już w COLWAY nie przeżyje tego co ja. Nauczcie się na moich oszibkach i na moim osobistym dramacie".

    Czy można tu coś dodać? Owszem. Możemy dodać, że gdyby ktoś powątpiewał w autentyczność tego przekazu, to może uzyskać od nas ukraiński nr telefonu autorki tych słów, aby usłyszeć je od niej osobiście.

    Dużo AKTUALNOŚCI uzbierało się tym razem.

    Kolejna zmiana tematu. Z za granicy zachodniej dla odmiany, głównie z Niemiec i Wysp Brytyjskich płyną do nas coraz częściej przedziwnej nieraz treści zapytania. Np. takie: "który katalog i ceny z niego obowiązują obecnie w "

    Ceny sugerowane w euro w katalogu służą do licha wyłącznie jako narzędzie, które ma pomóc naszym rodakom na obczyźnie handlować. Katalog nie jest zaś katechizmem dystrybucji, ani nawet żadnym dokumentem. Różne ceny w euro, w wydawanych w różnych okresach katalogach - oczywiście wynikały z istotnie różnych kursów.

    "Kiedy będą przekłady książki Batieczki i Liedzjewirowa ?"

    Otóż najbliżej nam do przekładu na rosyjski. Tak, tak. To nie jest przejęzyczenie. Polska wersja językowa tej pracy wzbogacona - dodajmy - o wiele materiałów, jakich w pierwowzorze tej dysertacji, wydanym w Odessie nie znajdziesz - ona właśnie spotkała się z takim uznaniem grupki naszych fanów czytających biegle tak w rosyjskim, jak w polskim, że będzie przekład z pełnej, polskiej wersji na rosyjski.

    Już ponad trzy miesiące temu pewna sympatyczna Menedżerka COLWAY pomieszkująca w Wlk. Brytanii podjęła się translacji książki "Kolagen. Nowa strategia zachowania zdrowia i przedłużenia młodości" na angielski. No i czekamy. Rozumiemy, że żmudna to praca. Nie zawarliśmy jednak żadnej umowy. Więc czy to pewne? Jeszcze trochę poczekamy.

    Książka Batieczki, skoro o niej mowa, jest zaiste pozycją wspaniałą. Ilość egzemplarzy, które rozeszły się w zaledwie kilka miesięcy tylko w Polsce przekroczyła już 3500 szt. co jest jak na wydanie, jakiego nigdy nie widziano w księgarni - wynikiem dobrym. Ale nie chodzi nam o rekordy nakładowe. Ani nawet o zarobek. Na "Kolagenie. Nowej strategii" macie zarabiać Wy. I to nawet 100% marży. Motywacji tej użyliśmy z rozmysłem, aby publikacja ta zatoczyła jak najszersze kręgi. Uwierzcie nam bowiem, że jest ona najlepszą dotychczasową afirmacją naszych Produktów i naszego Biznesu.

    W sposób błyskotliwy obala często słyszane zastrzeżenia. Rozwiewa nieporozumienia. Trafiająca w ręce lekarza, biologa, biochemika, kosmetologa - wykona Prezentację na poziomie trudnym do osiągnięcia. Ta książka niebywale podnosi sprzedaż i w sposób kapitalny uczy!

    Dlatego prosimy, byście wszyscy Wy, którzyście jej jeszcze nie "zaliczyli" - nabyli ją niezwłocznie. Nie ma mowy o wydatku pieniędzy! Po przeczytaniu bez śladu używania odsprzedaje się ją i to 100% drożej - za 49,00 zł. Nie ma mowy o rozczarowaniu. Kompletnie nieporównywalna jest z "pierwszą", fatalnie tłumaczoną i nie najlepiej napisaną pracą dr Sirgieja. Jakkolwiek powstała w konwencji popularnonaukowej, miejscami czyta się jak beletrystyka. Obowiązkowe!

    Mamy już grupę Menedżerów, którzy opanowali nową technikę sprzedaży Produktów. Oczywiście na "pożyczanie" książki. Szczegółów łatwo się domyśleć. Podobno bardzo skuteczne.

    Kolejna wiadomość to bezsporny Sukces, który trzeba obwieścić.


    Dzięki staraniom Aleksandry Dresler - naszego Przedstawiciela we Włoszech i Szwajcarii - mamy oto pełnowartościową rejestrację COLVITY w "starej" Unii.

    Kto wie, czy wobec dziwacznych zakusów na rynek suplementów diety, jakie czynią korporacje farmaceutyczne, wobec niepokojących tendencji w prawodawstwie - czy ta rejestracja nie będzie nam w przyszłości bardzo pomocna. Dla ciekawskich podajemy adres strony gdzie trzeba sporo przewijać listę do liter COL , ale warto.

    Nasz suplement znalazł się tam w dobrym towarzystwie tysięcy różnych innych artykułów. Także tych z najwyższej półki.

    www.ministerosalute.it/alimenti/resources/documenti/dietetica/prodotto_novembre2008.pdf

    Na końcu Wiadomości Sportowe!

    KONKURS FLORYDA

    Nie jest na pierwszej górce wcale lekko. Przede wszystkim głównemu peletonowi, w którym większość zawodników wyraźnie odczuwa jeszcze zmęczenie z eliminacji, z czerwca. Ich wyniki oscylują najczęściej tuż poniżej progu "zero" przyrostu. Dlatego i nie ma wielu osób do pokazywania w rankingu.

    Ukształtowała się oczywiście pierwsza grupa przodowników, którym winszujemy. Przyrosty obrotowe niektórych są szokujące. Stare wilki COLWAY pokazały kły. I to w budowanych całkiem nowych strukturach. Widać po prostu, kto potrafi po raz enty zbudować nową strukturę, kto pracował w wakacje, albo kto dobrze przygotował się taktycznie. Jednakże poprzedni Konkurs rozgrywany na niemal bliźniaczych zasadach nauczył nas dużej ostrożności w przedwczesnym kreowaniu faworytów. Dlatego jeszcze powstrzymujemy się od mocnych komentarzy. Za nami dopiero dwa miesiące. W dodatku letnie. Będzie wiele, wiele zmian.

    REGULAMIN KONKURSU "FLORYDA"

    1) Konkurs zaczyna się 1 lipca 2009 r. a kończy 28 lutego 2010r.

    2) Dopuszczeni są Menedżerowie polskiej Sieci Colway (niezależnie od kraju rzeczywistego działania), którzy w czerwcu 2009 r. osiągnęli liczony do siódmego poziomu menedżerskiego pod nimi, obrót nie mniejszy niż 20 001 PLN wartości detalicznej produktów.

    3) Uczestnikami Konkursu nie mogą być pracownicy etatowi Colway ani krewni Przedstawicieli Zagranicznych.

    4) Indywidualny dla każdego, jego własny wynik obrotowy miesiąca czerwca 2009 r, stanowiący podstawę dopuszczenia Uczestnika do Konkursu jest jednocześnie wynikiem wyjściowym - porównawczym dla naliczania mu wartości procentowych wzrostów lub spadków obrotów.

    5) Wartości procentowe wzrostów nie będą obliczane poprzez porównywanie miesiąca poprzedniego do miesiąca kolejnego, lecz zawsze poprzez porównanie wyniku miesiąca handlowego, który właśnie się skończył do wyniku z miesiąca czerwca 2009 w uśrednieniu wyników wszystkich miesięcy trwania Konkursu.

    6) Comiesięczny ranking Uczestników Konkursu, tak wyliczany - publikowany będzie na www.colway.net.pl w zakładce "Aktualności".

    7) Zwycięzcami Konkursu zostanie 7 uczestników, którzy do lutego 2010 r. włącznie osiągną najwyższą procentową średnią wzrostu obrotów Produktami COLWAY do 7-mej generacji menedżerskiej pod nimi. Przy obliczaniu średniej procentowej uwzględniane będą przez cały okres trwania Konkursu tak wzrosty jak i spadki obrotów Uczestnika w porównaniu z wynikiem miesiąca wyjściowego - czerwca 2009 r.

    8) Brak obrotu minimalnego - kwalifikacji miesięcznej (prowizyjnej) w którymkolwiek z miesięcy trwania Konkursu, powoduje dyskwalifikację Uczestnika bez względu na osiągnięty wynik.

    9) Nagrodami w Konkursie są 10-cio dniowe wyjazdy na Florydę z zakwaterowaniem, wyżywieniem i bogatym programem pobytowym dla wszystkich laureatów.

    10) Zwycięzca Konkursu uhonorowany będzie dodatkowym wyróżnieniem. Zdobywcy miejsc I - III nabędą prawo wyjazdu na Florydę w towarzystwie jednej, dowolnie wybranej przez nich osoby, która skorzysta z takich samych świadczeń.

    11) Organizatorzy gwarantują jako dodatkowy bonus dla laureatów aplikację, która praktycznie zapewnia uzyskanie wizy amerykańskiej na okres 10 lat.

    12) Ostateczne ogłoszenie wyników i rozstrzygnięcie Konkursu nastąpi 27 marca 2010 r.

    13) Wyjazd nagrodowy zorganizowany będzie w jednej grupie, w kwietniu lub maju 2010r. Osoby, które go wygrają, ale z niego zrezygnują - otrzymają rekompensatę pieniężną.

    14) Od powyższego regulaminu niemożliwe są żadne odstępstwa. Zarząd COLWAY Koleczkowo 1 czerwca 2009 r.

    Zarząd Colway

     





        ^ do góry





    | aktualności | kolagen | skóra | zmarszczki | certyfikaty | cennik | dystrybucja | mapa strony |
    Kolagen Naturalny - Producent - Inventia Polish Technologies \ Sieć - COLWAY / Dystrybucja - UrodaPolska.pl © 2006