Sierpień ' 2009
Szanowni Państwo!
Współpracownicy Sieci Colway!
Nasi Drodzy Przyjaciele!
Zarząd COLWAY Wita Serdecznie po wakacjach,
tych spośród uczestników Sieci, którzy urlopowali, jak i tych, którzy
niestrudzenie pracowali na wynik sprzedażowy sierpnia.
Jeszcze w piątek 28.08 wydawało się, że odnotujemy pierwszy w tym roku
spadek obrotów liczony miesiąc do miesiąca lub do tego samego miesiąca
w roku ubiegłym. W poniedziałek jednak wszystko się zmieniło. 31
sierpnia zamówiliście Produkty o wartości ponad 250.000 PLN detal.
Niesamowite. W ostatni dzień wakacji.
W sierpniu nadal pracowicie się szkoliliśmy. Seminaria w Koleczkowie
i Bielsku Białej zebrały wyśmienite recenzje. Wrzesień nie zapowiada
się pod tym względem gorzej. Już 12-13.09 Firlej - w strukturze
lubelskiej i równolegle Łysomice k. Torunia. Potem Kamionka
Zagórska. I nie wykluczone raz jeszcze Koleczkowo. Czekamy też na
potwierdzenie inicjatyw z Podlasia i Pomorza Środkowego. I powtarzamy
niemal co miesiąc: spotkania i szkolenia kreują nasz rozwój! Całej Sieci
i małej Organizacji każdego z osobna Menedżera, który dba, by brali
w nich udział jego podopieczni.
Szkolenia COLWAY są wyjątkowe. Zawsze z klimatem i zawsze z fantastycznymi
prezentami. Niedrogie i integrujące. Uczą i motywują. Otwierają oczy
na wiele spraw. Bawią i relaksują. Nie omijajcie żadnego, na jakie Was
proszą. A jeśli nie podoba się Wam prelegent, bo się już osłuchał i
stał przez to nudny, bo jest za mało elokwentny, albo Was ruga miast
motywować, albo co gorsza fałszywie pobrzmiewa - to zastąpcie go! Wykażcie
inicjatywę, skrzyknijcie ludzi COLWAY ze swojego terenu i zróbcie to!
Wszyscy, którzy macie już innym coś do przekazania. Nie bójcie się mówić
do ludzi. Kto szkoli - ten zarabia. To przecież Biznes nauczycieli,
a nie akwizytorów, do licha! Jak myśli błędnie wielu gamoni.
Zwracamy się w tym miejscu specjalnie do kilkudziesięciu absolwentów
tegorocznego Szkolenia Mówców! Co z Wami? Tyle padło deklaracji w Koleczkowie.
Kiedy więc zaczniecie dzwonić w sprawie wsparcia organizowanego przez
Was Seminarium? Mówcy szkoleni ubiegłymi laty dali spośród siebie wyłonić
kilka osób prowadzących rzeczywiście po dziś dzień spotkania informacyjne
i nawet - szkolących. A Wy?
Na zamku Ryn i na późniejszych seminariach rozdaliśmy gratis ok. 150
kompletów plansz prezentacyjno-szkoleniowych. Czy chociaż 15% z nich
zostało użytych? Bo jeżeli nie, to niech się wstydzą ci, co je dostali
i odłożyli na szafę, gdzie się kurzą. Wrzesień, październik i listopad
nazywane są w branży hotelarskiej często "sezonem konferencyjnym". No
to przyszedł sezon. Do dzieła! Ruszyć się trzeba również dlatego, że
szczególnie ostatnie miesiące roku są żniwami w handlu. U nas wszak
plony zbiorą ci, co do jesieni zbudują grupę konsumencko-dystrybucyjną
i najlepiej jeszcze uczynią z niej zespół.
Jeżeli zaś już Szkolenie organizujecie - to nagłaśniajcie je. Wystarczy
nam to zgłosić. Podobnie zresztą jak każde planowane spotkanie informacyjne,
których dziesiątki w wielu miastach odbyły się tego lata w całkowicie
niepotrzebnej "tajemnicy". Nie macie zaś Szanowni Menedżerowie nawet
pojęcia, że w tym samym czasie, gdy Wy rozglądacie się za "nowym rekrutem",
może i ze średnim powodzeniem - to są ludzie, którzy sami szukają kontaktu
z kimś, kto wprowadzi ich do COLWAY! I oni do nas wydzwaniają, pytając
o spotkania informacyjne w różnych miastach.
Wrzesień będzie świadkiem ostatniej "bitwy o handel". To
znaczy o wystawianie w ofercie publicznej Produktów w cenach istotnie
mniejszych od detalicznych. Kończymy akcję wojowania z dumpingiem
cenowym i konkurencją wewnętrzną - na zakazie publikowania ofert odsprzedaży
Produktów COLWAY w cenach niższych niż rabat 10 %. Mamy świadomość,
że i na tym poziomie utrzymanie dyscypliny nie będzie łatwe, ale podejmiemy
tą batalię. Liczymy na podporządkowanie się i współpracę osób sprzedających
na portalach aukcyjnych, którzy do tej pory imponowali nam samodyscypliną
i solidarnością. Z lekkimi oporami i małą "obsuwą" w czasie, ale dostosowali
niemal wszyscy ceny na obserwowanym przez znaczną część Sieci - Allegro,
do postulowanych limitów rabatowych. Kto się "zagapił" napyta sobie
już w tym miesiącu biedy.
W związku z powyższym dwa komunikaty.
Produkty COLWAY mają obecnie nadrukowywane indywindualne kody
kreskowe. Różne na każdym kolagenie, kremie czy opakowaniu COLVITY.
Jeden atramentowy, na pudełku i drugi, bliźniaczy "tajnopisem" na butelce
lub słoiczku. Obejrzyjcie i porównajcie. Naprawdę każdy artykuł ma inny
kod! Tym samym więc już teraz nie będzie stanowiło problemu ustalenie
kto zamówił Produkt, jaki następnie np. wystawiony został gdzieś w cenach
dumpingowych.
Dział Wysyłek ewidencjonuje bowiem od pewnego czasu każde pudełko przypisując
je do konkretnego Menedżera. W wersji drukowanej AKTUALNOŚCI, która
wysyłana jest listem tradycyjnym do Menedżerów "prowizyjnych" znajdzie
się m.in. wzór druku pokazujący jak to robimy. Jeżeli zatem zaistnieje
sytuacja np. publicznego oferowania produktów w cenach zaniżonych, a
sprawcą będzie osoba spoza Sieci - konsekwencje poniesie Menedżer, który
artykuł ściągnięty z rynku poprzez zakup kontrolowany - zamówił w COLWAY.
Prosimy więc o podchodzenie od tej pory z dużą ostrożnością do wszelkich
"zamian" Produktów, do zamawiania "za kogoś" lub "dla kogoś". Nie będzie
bowiem w okresie "bitwy o handel" żadnych tłumaczeń. Konsekwencje za
każdy wychwycony przypadek nieuczciwej konkurencji wewnętrznej spadną
na tego, komu COLWAY wysłał dany Produkt. Może się zdarzyć, że będzie
niesprawiedliwie, ale to jedyny sposób na skuteczność naszych wysiłków.
Może będzie czasami bolało, ale gremialnie tego chcieliście i na pewno
posłuży to per saldo dobru Sieci.
Wystawienie w ofercie publicznej Produktów COLWAY w cenach niższych
niż 90% wartości cennika detalicznego (10% rabatu) karane
będzie każdorazowo pozbawieniem sprawcy prowizji. Prowizji za
jego obroty nie otrzymają również uprawnione do tego osoby w 7 generacjach
wzwyż struktury. W przypadku nie ustalenia sprawcy - za winnego uznany
będzie Menedżer, który zamówił Produkty oferowane publicznie po zaniżonych
cenach. W przypadkach recydywy lub dowiedzionego celowego matania i
działania w złej woli (np. podstawiania osób spoza Sieci do tego procederu
) - sprawcy będzie wypowiedziana Umowa, a pozycję jego w Systemie przejąć
będą mogły osoby, które takiego działania i złej woli dowiodły.
Skonfiskowane prowizje używane będą do zakupów kontrolowanych Produktów,
które wystawiono gdziekolwiek taniej niż 10% rabatu. Poprzez "publiczną
ofertę" rozumiemy: portale i witryny internetowe, ogłoszenia, ekspozycję
cen na towarach na półkach placówek handlowych i każdą inną sytuację,
gdy cena oferowana jako detaliczna odbiega więcej niż 10% od cennika
COLWAY. Nie ingerujemy natomiast w żaden sposób w realnie zawarte transakcje,
ani w wysokości udzielanych przy nich rabatów, o ile nie są one bezpośrednim
następstwem dumpingowej oferty publicznej.
Uprzejmie prosimy Menedżerów o informowanie o tych regułach osób rekrutowanych.
I to zarówno teraz, jak i w przyszłych miesiącach. Jest to także w Waszym
osobistym interesie. Pamiętajcie, że to na Was zarejestrowane będą indywidualnymi
kodami wysyłane z COLWAY Produkty, które odsprzedajecie następnie Dystrybutorom.
Aby jednak nie było tylko groźnie, ale też trochę przyjemnie - rzec
chcemy, że jak dotąd Akcja stopniowo ograniczająca dumpingową wyprzedaż
Produktów, a skoncentrowana głównie na Allegro - przebiegała nad podziw
pomyślnie. Przy czym nie przypisujemy tego ani naszej sile perswazji,
ani naszemu autorytetowi, ani nawet katalogowi dotkliwych kar, jakie
przewidziano.
Było dotąd O.K. przede wszystkim dlatego, że społeczność internetowa
"Colwayowców" wykazała zrozumienie, dyscyplinę, solidarność i naprawdę
wysokie morale. Rzec chcemy - imponująco wysokie. Wiedzcie Państwo,
że jak do tej pory żadna organizacja MLM w Polsce nie poradziła sobie
tak naprawdę z problemem wyprzedaży na Allegro produktów w cenach zbliżonych
do cen zakupu przez uczestników tych sieci.
Towary każdego praktycznie działającego w R.P. networku da się zdobyć
poprzez internet w cenach "dla swoich". Wyprzedaże takie są po prostu
nie do wyplenienia, a następują: albo w celu sięgania wyłącznie po prowizję,
przy braku zainteresowania jakąkolwiek marżą, albo wręcz wskutek szukania
z premedytacją "dróg na skróty" - czyli robienia wszelkich leniwych
i cwanych ruchów, aby tylko nie sprzedawać! Albo dla uwolnienia środków
obrotowych, albo wreszcie prowokowane są one wysoce nieetycznymi rozmaitymi
"programami samochodowymi" i innymi tego typu "stymulatorami", które
sztucznie wymuszają obroty, często dla ofiar tych programów nierealne
do osiągnięcia. "Leasingi" aut z reklamą firmy networkowej przedstawiane
jako "zalety" w niektórych bardzo bezwzględnych MLM-ach - są często
w istocie pułapkami. Podobnie rozmaite akcje "promocyjne" i wyścigi
szczurów, które kończą się zakupami "na strych" - znajdują następnie
ujście na portalach aukcyjnych.
Nie poradziła sobie z problemem wyprzedaży na portalach aukcyjnych nigdy
Akuna, ani Herbalife, ani Raypath, ani wiele innych sieci. COLWAY będący
Organizacją wyjątkową z wielu względów, ma chyba i w tym przypadku szansę
być pierwszy i jedyny, któremu się uda. Zależy to od tego, czy wszyscy
będziemy mocno chcieli. Bo - nie oszukujmy się - przy zakazie wystawiania
cen niższych niż 90% detalu pojawią się pokusy robienia tego poprzez
osoby trzecie. Dlatego wierzymy w wyjątkowość naszego Menegementu, ale
kontrolować i reagować będziemy zdecydowanie.
Zmieniamy temat, jako że dla wielu spośród Was "syndrom Allegro"
nigdy nie stanowił najmniejszego nawet problemu i niektórzy dostają
od tego tematu nudności.
Trwa do odwołania "mini promocja" na Zestaw do domowej Jonoforezy.
Do każdego drugiego (i kolejnego) zestawu jaki zamówicie w jednej przesyłce
- dokładamy aż 10 elektrycznych listków testowych. Jest to 10
okazji do bezinwestycyjnego pokazania dziesięciu potencjalnym klientkom,
że skóra pod ślicznym oczkiem po "otwarciu" jej zabiegiem jonoforezy
absorbuje nawet 60% silniej wszelkie kosmetyczne substancje aktywne.
Mało prawdopodobnym jest, aby 10 tak "intensywnych" aktów reklamy nie
wykreowało nabywcy naszego Zestawu. Wykorzystajcie więc ten handicap,
jako że nie będzie trwał bez końca, a na sprzedaży Zestawu marża jest
naprawdę nie do pogardzenia.
60 Menedżerek wybranych trochę losowo, a trochę z premedytacją otrzyma
we wrześniu pocztą ankietę konsumencką z ciekawym załącznikiem. Jeżeli
większość z nich wypełni ją i odeśle, to za kilka miesięcy opowiemy
dokładnie czego dotyczyła i jakie być może zapowiada innowacje.
Wrzesień jest ostatnim miesiącem obowiązywania kwalifikacji prowizyjnej,
nominacji incydentalnej i innych progów na bardzo już starym i nadżartym
poważnie przez inflację, bo pochodzącym z kwietnia 2004 pułapie 2501
PLN. Od października progi te zostają podniesione do kwoty 3000
PLN. Oznacza to, że wszyscy spośród Was, którzy wypracowali sobie
prowizje z obrotu struktury - mogą spodziewać się podwyżki przy kasie.
Nawet 15%. Gratulujemy już dzisiaj!
Wynika z tego jeszcze pewna implikacja, którą nie wszyscy postrzegli.
Wrzesień jest także ostatnim miesiącem, w którym nominacje na Menedżera
z obrotu historycznego poczynić można sumą 10001 PLN! Jest to ostatnia
okazja, by "taniej" uzupełnić swoją pierwszą generację Menedżerów o
np. trzeciego, czwartego, czy piątego Menedżera. A ma to - przypomnijmy
- znaczenie istotne, bo decyduje teraz lub w przyszłości do której generacji
Menedżerskiej "pod" Wami, System naliczać będzie prowizje z obrotu struktury.
Dla osób będących w Sieci od niedawna zdefiniujemy
pojęcie "obrotu historycznego".
Otóż są to wszelkie obroty jakie przyporządkowane były kiedykolwiek
Menedżerowi na jego pozycji w Systemie COLWAY, a nie wykorzystane dotąd
do nominacji.
Na konkretnym przykładzie: dotychczasowa kwalifikacja prowizyjna
- 2501 PLN detal powtórzona przez cztery dowolne miesiące (razem 10004
PLN lub więcej) dawała prawo do nominowania w swojej (tylko!) pierwszej
generacji Menedżera, bez wymogu obrotu realnego produktami. Obrotem
historycznym właśnie.
Od następnego miesiąca obrotu historycznego
będzie się musiało jednak nazbierać na jedną Nominację już 12.000 PLN.
Jaki z tego wniosek? Otóż przede wszystkim taki, że wszystkim tym, którym
obrotu historycznego do 10.001 PLN brakuje - może się ten jeden raz
stanowczo opłacić "zostawić na sobie" kwotę obrotu realnego większą,
niż standardowe minimum wymagane przez System - 2501 PLN. Aby uzbierać
na Nominację!
I drugi wniosek jest taki, że ci, co chomikują obroty historyczne powinni
się zastanowić, czy nie jest to jeden z lepszych momentów, by wydobyć
je z sejfu? Nominujcie Państwo któregoś ze swoich Dystrybutorów na
Menedżera! Teraz. We wrześniu. To może i jemu dodać skrzydeł.
Nieco o polityce.
W minionym miesiącu zakończyło się zamieszanie wokół naszych Przedstawicielstw
w Rosji i na Ukrainie. Zakończyło w sposób - dodajmy - od początku przewidywalny.
Szefowa tamtych biur i ich rzeczywisty twórca - Tatiana Andryiuk
dała się opętać "łowcy głów" i zręcznemu manipulatorowi, który skutecznie
jej wmówił, że jeśli ona wraz ze swoimi Rosjanami i Ukraińcami przejdą
do struktur niemieckiego networku PM - to otrzymają od Niemców także
kolagen i to zachowujący - a jakże - strukturę helikalną, aktywny
biologicznie i stabilny do 32°C! Nie wspominając oczywiście już
o innych świetlanych perspektywach. Aż trudno w to uwierzyć, że osoba,
która osiągnęła z COLWAY tak wiele, zaryzykowała to wszystko dla zupełnie
z palca wyssanych bzdur. I wszystko to, w konsekwencji - w ciągu kilku
tygodni straciła. Twarz, pozycję, biznes i ludzi.
Menedżerowie jej organizacji odwrócili się od niej gremialnie, gdy zorientowali
się, że jest to zdrada i próba "obejścia" COLWAY. I szybko podjęli w
ścisłej współpracy z nami konkretne kontrdziałania. Obecnie w Moskwie
mamy piękne, nowe biuro przy prestiżowym prospekcie Jarosławskim. Prowadzone
przez prężny, nowy zarząd, deklarujący bezwzględną lojalność i rychłe
odbudowanie, a następnie podwojenie obrotów Produktami COLWAY. Po kilka
razy w tygodniu Menedżerowie rosyjscy przypominają, aby pozdrowić Was
- Menedżerów polskich, a szczególnie współbiesiadników z zamku w Rynie.
Na Ukrainie scenariusz zdarzeń był niemal bliźniaczy, z tym że tam nowy
COLWAY UKRAINA dopiero się organizuje.
Negatywna bohaterka tej smutnej w sumie historii - Tatiana Andryiuk
gorzko żałuje dziś tego, co zrobiła i przeklina po równo Petera Kowalika
- headhuntera PM, który ją po wielokroć niecnie oszukał - i trzy Menedżerki
polskiej Sieci COLWAY, które - jak twierdzi ona - popchnęły ją w ramiona
Niemców mających tylko jeden cel - przejąć ludzi, tak samo, jak podstępem
przejęli część Dystrybutorów Collagen Beauty. Po zapoznaniu się
z faktami, korespondencją i relacjami świadków - COLWAY wypowiedział
Umowy Annie P. z Milanówka oraz Grażynie K. z Komarowa.
Trzecia ze wspomnianych pań, mieszkanka Gdańska nie przystąpiła do PM.
Zrobiła jednak coś znacznie gorszego - pomagała w skontaktowaniu Petera
Kowalika nie tylko z Tatianą Andryiuk lecz również z Inventią. Co uważamy
za działanie na szkodę całej Sieci. Z naszego punktu widzenia - za "zdradę
stanu". PM bowiem sondował także możliwość przekabacenia naszego strategicznego
dostawcy produktów. Menedżerka, o której mowa jest Leaderem i twórcą
dużych struktur COLWAY. Straciłaby bardzo dużą prowizję. Nie mogliśmy
zatem nie spróbować jej chociaż uwierzyć, że działała w błędzie, będąc
ofiarą manipulacji, a nie z premedytacją. Z tego tylko powodu nie została
natychmiast po ujawnieniu jej roli relegowana.
Nie uniknie tego jednak, jeśli jeszcze raz zachce zabawić się w politykę
lub da jakikolwiek następny dowód nielojalności wobec COLWAY.
Z Ukrainy mamy zaś dla Uczestników Sieci COLWAY następujące przesłanie:
"Niech historia moja Państwu będzie przestrogą. Macie wspaniały
polski biznes z jeszcze wspanialszymi, polskimi produktami. Nie ma na
całym świecie ani jednego marketingu co by się tak dzielił pieniędzmi.
Nigdy nie dajcie się zwieść takim co namawiają do networków co przychodzą
od Amerykanów albo Niemców. Te firmy potrzebują Was tylko do wyzyskania.
Będą kłamać, kłamać i kłamać. Będzie dużo wielkich obietnic i niewiarygodne
wizje, ale nie będzie z tego pieniędzy.
Przypomnijcie sobie Amway, w którym setki tysięcy ludzi tylko pieniądze
potracili. Takie same są wszystkie inne duże korporacje MLM. Zarabiają
w nich tylko ci, co przyjadą was przewerbowywać. Wy nie zarobicie.
Wystrzegajcie się jak zarazy głównie takich firm jak PM International,
ACN, LR i Mona Vie. Trzymajcie się tego, co
macie, tego co Wasze, polskie, co rozleje się kiedyś po całym świecie,
a nie dajcie się brać na omamy zawodowych naciągaczy, na nowinki co
ze świata przychodzą. Jeżeli przynoszą one dobre produkty, to zostańcie
przy tym aby być ich konsumentami. I nic więcej. Niech nikt już
w COLWAY nie przeżyje tego co ja. Nauczcie się na moich oszibkach i
na moim osobistym dramacie".
Czy można tu coś dodać? Owszem. Możemy dodać, że gdyby ktoś powątpiewał
w autentyczność tego przekazu, to może uzyskać od nas ukraiński nr telefonu
autorki tych słów, aby usłyszeć je od niej osobiście.
Dużo AKTUALNOŚCI uzbierało się tym razem.
Kolejna zmiana tematu. Z za granicy zachodniej dla odmiany, głównie
z Niemiec i Wysp Brytyjskich płyną do nas coraz częściej
przedziwnej nieraz treści zapytania. Np. takie: "który katalog i
ceny z niego obowiązują obecnie w "
Ceny sugerowane w euro w katalogu służą do licha wyłącznie jako
narzędzie, które ma pomóc naszym rodakom na obczyźnie handlować. Katalog
nie jest zaś katechizmem dystrybucji, ani nawet żadnym dokumentem. Różne
ceny w euro, w wydawanych w różnych okresach katalogach - oczywiście
wynikały z istotnie różnych kursów.
"Kiedy będą przekłady książki Batieczki i Liedzjewirowa ?"
Otóż najbliżej nam do przekładu na rosyjski. Tak, tak. To nie jest przejęzyczenie.
Polska wersja językowa tej pracy wzbogacona - dodajmy - o wiele materiałów,
jakich w pierwowzorze tej dysertacji, wydanym w Odessie nie znajdziesz
- ona właśnie spotkała się z takim uznaniem grupki naszych fanów czytających
biegle tak w rosyjskim, jak w polskim, że będzie przekład z pełnej,
polskiej wersji na rosyjski.
Już ponad trzy miesiące temu pewna sympatyczna Menedżerka COLWAY pomieszkująca
w Wlk. Brytanii podjęła się translacji książki "Kolagen. Nowa strategia
zachowania zdrowia i przedłużenia młodości" na angielski. No i czekamy.
Rozumiemy, że żmudna to praca. Nie zawarliśmy jednak żadnej umowy. Więc
czy to pewne? Jeszcze trochę poczekamy.
Książka Batieczki, skoro o niej mowa, jest zaiste pozycją wspaniałą.
Ilość egzemplarzy, które rozeszły się w zaledwie kilka miesięcy tylko
w Polsce przekroczyła już 3500 szt. co jest jak na wydanie, jakiego
nigdy nie widziano w księgarni - wynikiem dobrym. Ale nie chodzi nam
o rekordy nakładowe. Ani nawet o zarobek. Na "Kolagenie. Nowej strategii"
macie zarabiać Wy. I to nawet 100% marży. Motywacji tej użyliśmy z rozmysłem,
aby publikacja ta zatoczyła jak najszersze kręgi. Uwierzcie nam bowiem,
że jest ona najlepszą dotychczasową afirmacją naszych Produktów i naszego
Biznesu.
W sposób błyskotliwy obala często słyszane zastrzeżenia. Rozwiewa nieporozumienia.
Trafiająca w ręce lekarza, biologa, biochemika, kosmetologa - wykona
Prezentację na poziomie trudnym do osiągnięcia. Ta książka niebywale
podnosi sprzedaż i w sposób kapitalny uczy!
Dlatego prosimy, byście wszyscy Wy, którzyście jej jeszcze nie "zaliczyli"
- nabyli ją niezwłocznie. Nie ma mowy o wydatku pieniędzy! Po przeczytaniu
bez śladu używania odsprzedaje się ją i to 100% drożej - za 49,00 zł.
Nie ma mowy o rozczarowaniu. Kompletnie nieporównywalna jest z "pierwszą",
fatalnie tłumaczoną i nie najlepiej napisaną pracą dr Sirgieja. Jakkolwiek
powstała w konwencji popularnonaukowej, miejscami czyta się jak beletrystyka.
Obowiązkowe!
Mamy już grupę Menedżerów, którzy opanowali nową technikę sprzedaży
Produktów. Oczywiście na "pożyczanie" książki. Szczegółów łatwo się
domyśleć. Podobno bardzo skuteczne.
Kolejna wiadomość to bezsporny Sukces, który trzeba obwieścić.
Dzięki staraniom Aleksandry Dresler - naszego
Przedstawiciela we Włoszech i Szwajcarii - mamy oto pełnowartościową
rejestrację COLVITY w "starej" Unii.
Kto wie, czy wobec dziwacznych zakusów na rynek suplementów diety, jakie
czynią korporacje farmaceutyczne, wobec niepokojących tendencji w prawodawstwie
- czy ta rejestracja nie będzie nam w przyszłości bardzo pomocna. Dla
ciekawskich podajemy adres strony gdzie trzeba sporo przewijać listę
do liter COL , ale warto.
Nasz suplement znalazł się tam w dobrym towarzystwie tysięcy różnych
innych artykułów. Także tych z najwyższej półki.
www.ministerosalute.it/alimenti/resources/documenti/dietetica/prodotto_novembre2008.pdf
Na końcu Wiadomości Sportowe!
KONKURS FLORYDA
Nie jest na pierwszej górce wcale lekko. Przede wszystkim głównemu
peletonowi, w którym większość zawodników wyraźnie odczuwa jeszcze zmęczenie
z eliminacji, z czerwca. Ich wyniki oscylują najczęściej tuż poniżej
progu "zero" przyrostu. Dlatego i nie ma wielu osób do pokazywania w
rankingu.
Ukształtowała się oczywiście pierwsza grupa przodowników, którym winszujemy.
Przyrosty obrotowe niektórych są szokujące. Stare wilki COLWAY pokazały
kły. I to w budowanych całkiem nowych strukturach. Widać po prostu,
kto potrafi po raz enty zbudować nową strukturę, kto pracował w wakacje,
albo kto dobrze przygotował się taktycznie. Jednakże poprzedni Konkurs
rozgrywany na niemal bliźniaczych zasadach nauczył nas dużej ostrożności
w przedwczesnym kreowaniu faworytów. Dlatego jeszcze powstrzymujemy
się od mocnych komentarzy. Za nami dopiero dwa miesiące. W dodatku letnie.
Będzie wiele, wiele zmian.
REGULAMIN KONKURSU "FLORYDA"
1) Konkurs zaczyna się 1 lipca 2009 r. a kończy 28 lutego 2010r.
2) Dopuszczeni są Menedżerowie polskiej Sieci Colway (niezależnie
od kraju rzeczywistego działania), którzy w czerwcu 2009 r. osiągnęli
liczony do siódmego poziomu menedżerskiego pod nimi, obrót nie mniejszy
niż 20 001 PLN wartości detalicznej produktów.
3) Uczestnikami Konkursu nie mogą być pracownicy etatowi Colway
ani krewni Przedstawicieli Zagranicznych.
4) Indywidualny dla każdego, jego własny wynik obrotowy miesiąca
czerwca 2009 r, stanowiący podstawę dopuszczenia Uczestnika do Konkursu
jest jednocześnie wynikiem wyjściowym - porównawczym dla naliczania
mu wartości procentowych wzrostów lub spadków obrotów.
5) Wartości procentowe wzrostów nie będą obliczane poprzez porównywanie
miesiąca poprzedniego do miesiąca kolejnego, lecz zawsze poprzez porównanie
wyniku miesiąca handlowego, który właśnie się skończył do wyniku z miesiąca
czerwca 2009 w uśrednieniu wyników wszystkich miesięcy trwania Konkursu.
6) Comiesięczny ranking Uczestników Konkursu, tak wyliczany -
publikowany będzie na www.colway.net.pl w zakładce "Aktualności".
7) Zwycięzcami Konkursu zostanie 7 uczestników, którzy do lutego
2010 r. włącznie osiągną najwyższą procentową średnią wzrostu obrotów
Produktami COLWAY do 7-mej generacji menedżerskiej pod nimi. Przy obliczaniu
średniej procentowej uwzględniane będą przez cały okres trwania Konkursu
tak wzrosty jak i spadki obrotów Uczestnika w porównaniu z wynikiem
miesiąca wyjściowego - czerwca 2009 r.
8) Brak obrotu minimalnego - kwalifikacji miesięcznej (prowizyjnej)
w którymkolwiek z miesięcy trwania Konkursu, powoduje dyskwalifikację
Uczestnika bez względu na osiągnięty wynik.
9) Nagrodami w Konkursie są 10-cio dniowe wyjazdy na Florydę
z zakwaterowaniem, wyżywieniem i bogatym programem pobytowym dla wszystkich
laureatów.
10) Zwycięzca Konkursu uhonorowany będzie dodatkowym wyróżnieniem.
Zdobywcy miejsc I - III nabędą prawo wyjazdu na Florydę w towarzystwie
jednej, dowolnie wybranej przez nich osoby, która skorzysta z takich
samych świadczeń.
11) Organizatorzy gwarantują jako dodatkowy bonus dla laureatów
aplikację, która praktycznie zapewnia uzyskanie wizy amerykańskiej na
okres 10 lat.
12) Ostateczne ogłoszenie wyników i rozstrzygnięcie Konkursu
nastąpi 27 marca 2010 r.
13) Wyjazd nagrodowy zorganizowany będzie w jednej grupie, w
kwietniu lub maju 2010r. Osoby, które go wygrają, ale z niego zrezygnują
- otrzymają rekompensatę pieniężną.
14) Od powyższego regulaminu niemożliwe są żadne odstępstwa.
Zarząd COLWAY Koleczkowo 1 czerwca 2009 r.
Zarząd Colway