UrodaPolska.pl Kolagen Naturalny - jedyny na świecie eliksir młodości Młodość-Uroda-Zdrowie
   
Kolagen Naturalny - Piękna skóra bez zmarszczki

Naturalny Transdermalny

Kolagen

Unikalna Formuła Q 5-26

Kolagen Platinum 200ml

   
  • Strona główna
  • Kolagen
  • Certyfikaty
  • Cennik
  • Dystrybucja
  • Zamów Kolagen
  • Kontakt
  •    
    Kosmetyki Colway


    Kolagen Naturalny - a Konkurencja


     
  • Kosmetyki Colway

  • Krem na dzień
  • Krem na noc
  • Peeling
  • Tonik


  • Colvita


  • Jonoforeza
  • Temat nieco niewygodny, mało poruszany przez nas dotąd z powodu zachowywania, jak to się modnie obecnie mówi - poprawności politycznej. Poprawność polityczna właśnie, nakazuje o konkurencji nie mówić źle, broń Boże, już lepiej nie mówić wcale.I tego staraliśmy się przez rok trzymać. O prof. Przybylskim colwayowcy wypowiadali się zawsze z atencją dla jego geniuszu. To my rozsławiliśmy najbardziej w Polsce imię Profesora, choć tak naprawdę jest sporą przesadą połączenie odkrycia sposobu filtracji kolagenu rybiego poprzez fibroiny jedwabnikowe wyłącznie z jego nazwiskiem.

    Niemniej, uznaliśmy, że tak wielki wynalazek jednego powinien mieć ojca i nigdy nie upowszechnialiśmy sporu toczącego się na Wybrzeżu pomiędzy naukowcami. Poza delikatnym przebąkiwaniem o pewnej przypadłości Profesora, która jest zresztą tajemnicą poliszynela - nikt z kreatorów naszej sieci nie pomniejszał jego zasług i nie wypowiedział nigdy jednego słowa, które by negowało przypisywanie przez Józefa Przybylskiego wyłącznie sobie, całej historycznej zasługi odkrycia polskiego kolagenu. Jednakże ludzie związani bezpośrednio interesami z prof. Przybylskim nie odwdzięczyli nam się podobną kurtuazją.

    Marketingowcy ze spółki "3 Helisa", którzy przejęli dystrybucję Kolagenu Aktiv, szkalują nas w sposób niewybredny i to tym bardziej, im wypracowywany przez nich obrót handlowy odstaje od wyników sieci COLWAY. Publikowali przez długi czas w intemecie informację, że skradliśmy Przybylskim beczkę kolagenu, który obecnie mieszamy z krochmalem i sprzedajemy biednym ludziom. Ponieważ ta beczka musiała się kiedyś skończyć, zaś czysty już krochmal nadal cudownie wchłaniał się w skórę - można obecnie usłyszeć na infolinii AKTIV i pod telefonami dystrybutorów "3 Helisy", że jeden jest tylko prawdziwy kolagen - właśnie Przybylskiego, zwany ostatnio "prywatną formułą" - zaś inne to ohydne podróby... W odniesieniu do naszego produktu jest to więcej niż niesmaczne. To zwykłe oszczerstwo.

    INVENTIA od swoich początków w 2002 r. nastawiła się na uzyskanie kolagenu nie z łososia lecz z ryb karpiowatych (tołpyga), wypracowała całkowicie własną technologię obróbki surowca, recepturę emulgatu (np. propylparaben pozyskiwany z roślin - borówek) itp. Inżynier Leszek Kałęcki jako jedyny w Polsce zainwestował w laboratorium z prawdziwego zdarzenia i badania nad podniesieniem formuły temperaturowej kolagenu. Zamiarem INVENTII nie było ani przez chwilę powielanie receptury Przybylskiego, gdyż nie kopiuje się produktu, który poniósł porażkę eksportową w swej pierwszej odsłonie.

    INVENTIA wyszła na rynek po blisko półtorarocznych poszukiwaniach dostaw skór ryb żyjących w czystym i cieplejszym od łososi środowisku, po żmudnych i kosztownych badaniach prowadzonych przez zespół biotechnologiczny pod kierunkiem Anny Anikowskiej (dziś już Aleksandrowicz). Pierwsza butelka Kolagenu Naturalnego od razu utrzymywała wszystkie właściwości produktu do temperatury 22,6°C, co było ogromnym postępem technologicznym w stosunku do konkurentów. Prof. Przybylski wystąpił o rejestrację swego produktu, jako leku ... i otrzymał zimny prysznic. Wniosek odwalono z hukiem. Znamy panią doktor, członka Komisji Leków, która o tym zadecydowała. Przesympatyczna ta osoba mówi, że kolagen zna, używa i ... ma w wysokim poważaniu, lecz wniosku zatwierdzić nie mogła, po prostu dlatego, że jego uzasadnienie było typową "sufitologią", tzn. dowody na właściwości lecznicze ściągnięto dla potrzeb uzasadnienia - z sufitu.

    Wniosek patentowy INVENTII ma niewspółmiernie szerszy zakres: "Sposób wytwarzania kosmetycznego preparatu białkowego o wysokiej zawartości kolagenu z odpadów przetwórstwa rybnego". Jeżeli zamieni się on w patent, to oczywistym jest, że INVENTIA zamknie wszelką konkurencję. Żadnego bowiem kosmetycznego preparatu kolagenowego, z żadnych skór rybich nikt w Polsce wówczas nie będzie mógł wytwarzać przez szereg lat oprócz nas!

    Menedżerowie i Dystrybutorzy COLWAY mogą więc już teraz unieść nieco w debatach z konkurencją podbródek do góry. Są ku temu dwa powody: po pierwsze zanosi się, że będziecie współpracownikami monopolu, po drugie miejcie świadomość, że to Wasza współzasługa. Zwyciężają w takich współzawodnictwach zazwyczaj silniejsi... A INVENTIA robi się dzięki Warn właśnie bardzo silna...

    Collagen Beauty...

    Właściwie tylko westchnąć się chce. Czymże zasłużyliśmy na taką ich nienawiść? Przecieżnie zaatakowaliśmy ich nigdy frontalnie przemyślaną akcją przewerbowującą. A mogliśmy to zrobić, bo mieliśmy ku temu wszystkie atuty. Wszak Jarek Zych to były główny strateg Spółdzielni Dealerskiej "Demo" - stowarzyszenia sprzedawców bezpośrednich, które potrafiąc płacić podwójne prowizje, dając szeregowym dealerom lepsze warunki niż mieli ich szefowie - rozbiło w latach 1997-2002 dziesiątki biur sprzedaży odkurzaczy, filtrów osmotycznych, mat do hydromasażu... Wszak nie zależeliśmy w jednym procencie, jak oni od kapitału z Liechtensteinu. Mogliśmy wykonać atak dumpingowy cenami, skopiowaniem ich marketingu z podwojeniem ich marż i prowizji. Mogliśmy wszystko, bo nieograniczone pole manewru dał nam Leszek Kałęcki oczekujący jedynie zrobienia obrotów. A zrobić obrót rękami dystrybutorów gotowej, obcej, krzepnącej właśnie sieci - oddając im niemal cały zysk? Cóżłatwiejszego?

    Znamy naprawdę wiele sposobów na walkę konkurencyjną w sposób totalny. Nie zrobiliśmy tego. Ustawiliśmy ceny 5% wyżej od ich cen, za to Dystrybutorom sprzedajemy kolagen 10% taniej. Ich konserwatywnemu systemowi marketingowemu,dobremu zapewne przed dziesięciu laty - przeciwstawiliśmy nowoczesny,eksperymentatorski, ultraliberalny. Napisaliśmy w pierwszej edycji ściśle wewnątrz sieciowej broszury, że podziwiamy ich, ale też życzymy im, by ich produkt nie zaczynał się despiralizować w temperaturze pokojowej... Pozwali nas za to do sądu za ... "naruszenie dóbr osobistych". Czysta komedia i najzwyklejsze pieniactwo, skoro sami wydrukowali na swoim kolagenie napis: "przechowywać w temperaturze 5°C -15°C". To znaczy, gdzie miał go przechowywać właściwie posiadacz porządnej lodówki, która chłodzi do +3 °C ? W niej nie i w łazience też nie...

    Napisaliśmy szczerą prawdę i to oszczędnie. Nigdy nie demaskowaliśmy naszej kochanej konkurencji Beauty Intemational, potem Beauty Professional, a potem Beauty Line w zakresie posiadanej o nich wiedzy. Nie powiedzieliśmy przez rok nikomu, że leją do naturalnego rzekomo produktu 1% EUXYLU K600 - chemicznego konserwanta, że ich główny lekarz - dr Frydrychowski zaprzecza transdermalności ich kolagenu, że szukając sposobu na zwiększenie obrotów mieszają krem - bazę z niewielką ilością kolagenu i proponują swej sieci w transakcji wiązanej, twierdząc, że warta jest ta mikstura ok. 90 zł....

    Nie publikowaliśmy nigdy danych, iluż to już menedżerów Beauty przeszło do nas i dlaczego... A może trzeba było mówić głośno o tym, jak się straszy u konkurencji chcących odejść, podczas gdy nasi ludzie mają wolność działania w innych marketingach sieciowych zagwarantowaną umową? Może należało emitować filmy ze spotkań Beauty, których celem głównym jest wciśnięcie przybyłym osobom startera, czyli sprzedanie kolagenu "na pracę" ... czyli mówiąc językiem prawa: sprzedaż lawinowa? Mogliśmy pokazywać jaką drogę przez mękę przejść musi w porównaniu z naszym systemem dystrybutor Beauty do menedżerstwa... i jak będąc już menedżerem przymuszany jest systemowo do sprzedaży osobistej, itd. itp. Nie walczyliśmy dotąd w ten sposób, a mimo to rozjechaliśmy ich jak czołg.

    Startując prawie rok później jako sieć marketingu bezpośredniego, w kilka miesięcy ich dogoniliśmy rozwojem, a po roku zdublowaliśmy machając wesoło ręką. I za to nas nie cierpią. Za to szkalują nasz produkt i obrażają naszych współpracowników. Wystarczy jednak. Colway jest już wielki, bogaty i silny. Kto chciał to sprawdzić - zobaczył na Meetingu rocznicowym w Warszawie, gdzie zapraszaliśmy serdecznie nawet wrogów. Teraz domagamy się odrobiny chłodnego szacunku. Domagamy się nałożenia kagańca kilku szczekaczom, albo odwdzięczymy się tym samym. Tylko, że my jesteśmy skuteczniejsi. Bardziej bezwzględni. I mamy większe audytoria. I mamy bardzo silne, obiektywne argumenty. Oraz wiedzę, z którą na razie ugryźliśmy się w język (długopis).

    CollagenMax...

    Tak, tak. Raczkuje nowa konkurencja. Oczywiście też z Trójmiasta. Co o nich wiemy? Ano wiemy, że przesympatyczny facet, pan Wiesław Gębka z lekką pomocą innego dżentelmena - Tadeusza Mytnika nakłonił chemiczkę pracującą dotąd u Przybylskich, aby zmieniła chlebodawcę, co ta ostatnia uczyniła wobec siły argumentów p. Gębki. Kolagen wytwarzany dzięki tej małej zmianie kadrowej - będzie zapewne wierną kopią AKTIV, tylko mądrzej pakowaną! jak sądzimy oferowaną w korzystniejszej cenie... Czy się martwimy tym? Nie za bardzo. Choć mógłby Profesor trochę trzeźwiej oceniać sytuację zagrożenia ze strony "łowców głów", gdyż inaczej będzie na rynku co rok nowy kolagen... Pana Wiesia znamy i lubimy. Deklarujemy co najmniej neutralność i oczekujemy od niego, że nie będzie psuł rynku. Siłą COLWAY jest produkt, wyprzedzający póki co, dzięki inwencji INVENTII o duży krok inne kolageny - ale przede wszystkim System Marketingowy, którego nikt nie przebije i pozyskany w Was, czytających ten tekst, zespół ludzi, którzy jeszcze nie powiedzieli ostatniego słowa! Miejcie więc świadomość, że w temacie: KONKURENCJA, A COLWAY, to Wy jesteście dziś młotkiem, a oni gwoździem. Kompleksy powinna mieć konkurencja. COLWAY to dzisiaj na rynku kolagenu, dzięki Wam - DOMINATOR.




      ^ do góry





    | aktualności | kolagen | skóra | zmarszczki | certyfikaty | cennik | dystrybucja | mapa strony |
    Kolagen Naturalny - \ Sieć - COLWAY / Dystrybucja - UrodaPolska.pl © 2006-2016