Kolagen Naturalnyjest produktem o
tak wielkim potencjale, że wybór koncepcji jego dystrybucji nie był
decyzją łatwą.
Producent i stratedzy marketingowi wielkich firm, zabiegający w swoim
czasie o wyłączność handlową, przeprowadzili długie i wnikliwe badania.
które miały na celu ustalenie najskuteczniejszej drogi promocyjnej dla
otwarcia rynku zbytu na ten specyfik. Analizy te, poczynione niezależnie,
za oceanem, w Niemczech, Francji i w Polsce, dały wynik jednoznaczny
i niezwykle ciekawy.
Kolagen Naturalny sprzedaje się najlepiej wówczas,
gdy konsument po pierwsze: zetknie się osobiście i namacalnie z produktem,
mając możliwość choć jednorazowego użycia go, po drugie gdy zostanie
zapoznany z jego genezą i biochemicznymi uwarunkowaniami działania.
Osobie niezaznajomionej prawami rządzącymi reklamą,
wydać by się mgło, że każdy produkt zyska dzięki takiemu zabiegowi na
popularności. Jest jednak inaczej.
Istnieją nieliczne marki samochodów, których sukces
sprzedaży zawiera się w polityce rekomendacji użytkowników i możliwości
wypróbowania wybranego modelu. Ich reklam więc w telewizji nie oglądamy.
Z kolei, nawet sto tysięcy hostess rozdających próbki sera, jogurtu
lub proszku, nie zastąpi tym towarom efektu krótkiej, ale agresywnej
kampanii medialnej.
Kolagen Naturalny jest produktem idealnie wprost przystającym
do dystrybucji w sieci konsumenckiej marketingu bezpośredniego. Tak
orzekali fachowcy i tego dowiódł niebywały sukces sieci Colway już po
czterech miesiącach jej działania.
Nie bierzecie więc Państwo udziału w eksperymencie,
lecz wchodzicie w przemyślany, sprawdzony już, biznes o gwarantowanym
sukcesie dla każdego, kto potraktuje go poważnie.
Kolagen Naturalny mógł trafić na półki do aptek lub,
co gorsza drogerii - i w tym ostatnim przypadku przygoda z nim każdego
z nas byłaby możliwa jedynie poprzez pracę w charakterze ekspedienta
za około tysiąc złotych płaconych za około 200 godzin miesięcznie...
Stało się na szczęście inaczej i każdy z Państwa może
mieć własny sklep z Kolagenem Naturalnym, bez kosztów jego utrzymania
i bez kasy fiskalnej, a za to z marżą 30% lub znacznie większą!
Ten zaś kto poświęci temu biznesowi rzeczywiście 200
godzin miesięcznie i wykorzysta wszystkie jego możliwości - będzie mógł
kupować sobie co pół roku drogerię własną!
Tak to bowiem jest w każdym network marketingu, że kto działa w nim
do początku aktywnie, konsekwentnie i z charakterem - dochodzi szybko
do fortuny. Kto zaś powiada swojemu wprowadzającemu: "poczekam
i zobaczę jak idzie tobie" - załapuje się poniewczasie na ogon
o ponieważ jest mu wówczas trudniej, stęka że mimo starań, profity przypadają
mu marne.
Polska jest wymarzonym krajem dla zrobienia kariery
w marketingu sieciowym. Dziesięciokrotnie lepszym, niż zamożniejsza
Skandynawia, Beneluks, czy Niemcy. Jesteśmy bowiem ciągle jeszcze społeczeństwem,
które nie zamknęło się przed sobą samym, w swych domkach - twierdzach
dobrobytu i jest sobie nadal wzajemnie potrzebne.
Pech polega na tym, że wszelkie networki, jakie trafiły
do nas od początku okresu transformacji ustrojowej, były importowane
z krajów ich powstania i obłożone przez to nieprzyzwoicie wysokimi marżami
na produkty. Na domiar tego, rzutcy ludzie, którzy w Polsce te sieci
rozwijali - bardzo szybko chcieli się dorobić. w rezultacie, w polskich
odnogach światowych networków - bezsprzecznie świetnie jakościowo: kosmetyki,
zioła, odżywki, suplementy, garnki, odkurzacze, filtry, lampy, maty,
masażery, czyściki, naczynia próżniowe itp. - kosztowały jednak dla
klienta nierzadko dwukrotnie drożej, niż w krajach pochodzenia. natomiast
marże od sprzedaży i prowizje należne za budowę struktury, wyznacza
się do dzisiaj, na poziomach znacznie niższych. Nie można więc się dziwić,
że tysiące wspaniałych i wartościowych ludzi zniechęciło się do marketingu
sieciowego, uznawszy działanie w nim za prace niezapłaconą. Niektórzy
nazywali wręcz pewne organizacje - marketingiem krwiożerczym.
Udziałowcy COLWAY są ludźmi którzy
to wiedzą, bo tego doświadczyli. Poznaliśmy na własnej skórze wszystkie
grzechy pierworodne polskiej sprzedaży bezpośredniej: absurdalne windowanie
cen, zmienianie reguł na niekorzyść uczestników biznesu, pozbawianie
osiągniętych poziomów, pseudoreformy, nierealne pułapy awansu, wciskanie
produktu "na pracę", starter, opłaty licencyjne, zezwolenia
na obejścia, limity czasowe na wykonanie obrotu, bezzasadne obcinanie
premii lub międzyprowizji, sekciarstwa, przymusowe szkolenia, umowy
lojalnościowe, arogancja ze strony szefów, obcinanie prowizji na poczet
podatku, obciążanie za "złe" umowy, kary za krytykę systemu,
zawłaszczanie baz klientów, nakładanie chorych marż na produkty, przesyłki
i materiały reklamowe, wypinanie się na reklamacje, tytułomanię, punkty,
nachalne motywatorstwo... STOP!
Tworzymy polski marketing sieciowy z ludzką twarzą.
Przyjazny każdemu uczestnikowi, niezależnie od tego, co chce w nim osiągnąć
i co osiągnie.
Zapraszamy Was do niezwykle sympatycznego networku,
wolnego od wszystkich wyżej napiętnowanych patologii, opartego o jeden
produkt, zorganizowanego na prostych, zrozumiałych i niemożliwych do
zmienienia zasadach.
COLWAY jest pierwszą w Polsce organizacją
sprzedaży bezpośredniej, która nie chowa się przed jej członkami i przed
klientelą pod szyldem "sp. z o. o.". Jesteśmy bowiem pewni
swojego produktu i niewzruszalności zasad jego dystrybucji. Dlatego
COLWAY jest Spółką Jawną.
Jesteśmy pierwszą siecią na świecie, która określiła
już w umowie o współpracy zasady "podziału tortu" - czyniąc
je tym samym niezmienialnymi. Wyznaczamy zatem nowe standardy
dla pojęcia dobry marketing!
Odtąd oznaczać to będzie - podpisywanie juz w umowie
o współpracy przepisów regulujących ściśle kwestię pieniędzy, zarówno
przez twórców, jak i uczestników sieci. Uczynienie planu finansowego
aktem prawnym, a nie chorągiewkowym rozporządzeniem.
Producent Kolagenu Naturalnego - INVENTIA POLISH
TECHNOLOGIES i Wyłączny Przedstawiciel - Colway s.
j. są, mimo anglojęzycznych nazw, przyjętych dla celów marketingowych,
firmami ze 100%-wym udziałem kapitału polskiego, nie uzależnionymi od
kredytów bankowych, czy zewnętrznych udziałowców.
Cena detaliczna produktu jest relatywnie bardzo
niska. Klient(ka) nabywający(a) najdroższe 200 ml opakowanie najczystszego
Kolagenu Naturalnego - Platinum za 439,00 zł zapewnia sobie roczną co
najmniej, bezliftingową kurację antyzmarszczową.
Skuteczny doraźne zabieg implantacji kolagenu lub botoksu,
kosztowałby ją (jego) kilkadziesiąt razy więcej. Zakup najlepszych dostępnych
kremów przeciwzmarszczowych, w tym samym czasie - kilkanaście razy więcej,
zaś zakup wielu rozmaitych kosmetyków, nie gwarantujących nawet efektu
spowolnienia procesu starzenia się skóry - co najmniej dwa razy więcej,
w tym samym okresie rocznym. Obliczenia te dotyczą klienteli w wieku
powyżej 30 lat. Konsument młodszy wyda na nasz produkt znacznie mniej.
System marketingowy COLWAY jest również
niezwykle korzystny dla jego uczestników. Niełatwo jest znaleźć w Polsce
network, który przy sprzedaży produktu tej klasy, oferuje na wejściu
bez startera, rabat 30%-owy i awans na wyższe poziomy
rabatowe w obojętnym czasie, przy zapewnieniu ich nieutracalności.
Nie było nigdy dotąd systemu tak liberalnego i dostosowującego
się do potrzeb uczestnika.
Tworząc go, pamiętaliśmy, by ustrzec się wszelkich
możliwych wad takich systemów.
W COLWAY nie ma żadnych przymusów,
zaś dozwolone są wszelkie sposoby na wyciągnięcie z sieci pieniędzy
w postaci prowizji. Tutaj o przyporządkowaniu obrotu decyduje Menedżer.
Tu każde rozprowadzone opakowanie kolagenu oznacza prowizję
dla siedmiu osób!
Prosimy o zapoznanie się z
SYSTEMEM MARKETINGOWYM , który proponujemy.