Flagowy produkt Inventii - żel transdermalny
- Kolagen Naturalny aktywny biologicznie-Unikalna Formuła Q 5-26,
pozostał w Polsce.
Złożyło się na ten fakt kilka wręcz nieprawdopodobnych
przypadków i wielka determinacja dwóch mieszkających po sąsiedzku, w Koleczkowie koło Gdyni, starych wiarusów marketingu
sieciowego.
Dokonali oni sztuki rzadkiego w dziejach aktu sprzedaży
- przekonując zarząd Inventii, że ... ma zawiesić negocjacje niesłychanie
lukratywnego kontraktu z przedstawicielami światowej korporacji kosmetycznej i
powierzyć wyłączną dystrybucję Kolagenu Naturalnego polskiej sieci konsumenckiej,
działającej na zasadzie wielopoziomowego marketingu, czyli sprzedaży
bezpośredniej. Szkopuł polegał na tym, że ... sieć taka nie istniała.
Nie istniały nawet jej zalążki. Oni dopiero mieli zamiar ją stworzyć.
Po przeprowadzeniu wspólnie z Inventią profesjonalnych
badań marketingowych, po analizie efektów sondażowych prób dystrybucji,
zawarto kontrkt, który skazywał jedną z jego stron na wielki sukces
... lub całkowite bankructwo.
W kwietniu 2004 roku, zarejestrowano COLWAY
- Spółkę Jawną - Jedynego i Wyłącznego (jeszcze wówczas warunkowo) przedstawiciela Inventii. Powstał unikalny swą atrakcyjnością,
na skalę światowego marketingu, system finansowy. Wydrukowano materiały
informacyjne i ulotki reklamowe.
Czwartego maja 2004 roku w pierwszy
roboczy dzień dla Polski budzącej się w Unii Europejskiej, w małym pubie
na ulicy Sękocińskiej w Warszawie odbyło się pierwsze spotkanie, informujące
o rodzącym się nowym biznesie, na które przyszło ... dwadzieścia kilka
osób...
Niewiele ponad dwa miesiące później, w tejże Warszawie
brakowało w czterystuosobowej sali Domu Chłopa krzeseł dla uczestników
sieci Colway! Niespełna cztery miesiące później trzy setki najlepszych
dystrybutorów i menedżerów zajechało na pierwszy meeting Colway do Ciechocinka,
świętować niebywały sukces!
Sieć liczyła już wtedy tysiące uczestników i posiadała
silne grupy w większych miastach Polski. Mimo trudnego temperaturowo
okresu dla dystrybucji Kolagenu Naturalnego i mimo sezonu urlopowego
- rozwój sieci postępował w tempie arytmetycznym,
Fenomen ten można wytłumaczyć dwiema głównymi przyczynami.
Po raz pierwszy prawdopodobnie w historii światowego networku, do sieci
trafił produkt, który odniósłby sukces także sprzedawany wyłącznie w
stacjonarnych punktach handlowych, relatywnie tani i sensacyjnie skuteczny.
Trafił do marketingu wielopoziomowego drogą dość nietypową, wynikłą
z jego specyfiki i pewnych wad, które w sieci zamieniły się na zalety.
Drugą przyczyną jest system marketingowy dystrybucji Kolagenu Naturalnego.
Nowoczesny ultraliberalny i przyjazny uczestnikom.
Dlatego do Colway przychodzą ludzie niechętni wcześniej
networkom, lekarze, farmaceuci, kosmetyczki, kupcy, studenci, nauczyciele
itp. Jak również niewzruszenie dotąd lojalni wobec własnych organizacji
- liderzy innych biznesów, z całymi swoimi strukturami.
Colway wychodzi już poza granicę Polski. Wiele
wskazuje na to, że stanie się międzynarodowym marketingiem sieciowym,
pierwszym tego rodzaju naszym produktem eksportowym. Wielką trampoliną
dla ludzi sukcesu, szczególnie tych którzy mają doświadczenie w przedsięwzięciach
podobnych.
INVENTIA POLISH TECHNOLOGIES powierzyła dystrybucję swojego
flagowego produktu Kolagenu Naturalnego pomorskiej firmie COLWAY, przejmującej
od jesieni 2004 wyłączność na handel pierwszym na świecie specyfikiem,
powodującym między innymi obiektywny przyrost tkanki skóry właściwej.
COLWAY postawił na sieć konsumencką, ogólnoświatową, mającą początek
w Polsce.
Nie oznacza to bynajmniej, że kolagen sprzedawany będzie jedynie metodą:
od konsumenta - do konsumenta. System jego dystrybucji otwarty jest
tak samo dla hurtowni, drogerii i aptek, jak dla osób działających w
marketingu bezpośrednim. Z poszanowaniem cenników obowiązujących równo,
wszystkich odbiorców, faworyzuje on jednak dystrybutorów tworzących
wielopoziomowe struktury sprzedaży.
O strategii takiej zadecydowały: wnikliwe badania marketingowe, specyfika
produktu oraz życiowe doświadczenia szefów COLWAY, którzy zapragnęli
dać polskiej sprzedaży bezpośredniej, mającej dotąd nienajlepszą prasę
- pierwszy historycznie towar, nie wymagający "wciskania", gdyż upragniony jest
przez większość dorosłej populacji.
Tak też się stało.
Kolagen Naturalny okazał się wielkich hitem, zarówno jako produkt, jak
i sposób na własny, beziwestycyjny a lukratywny biznes. Wydarzyły się
rzeczy uważane dotąd za niemożliwe, przynajmniej w dystrybucji towaru
metodą wielopoziomowego marketingu sieciowego.
Osoby, które zaangażowały się w budowę struktur sprzedaży COLWAY, już
w pierwszym miesiącu zarobiły kilka, a w drugim - kilkanaście tysięcy
złotych.
Rzesza takich menedżerów rośnie, sieć rozwija się arytmetycznie, a stymulują
wszystko dwa czynniki: sensacyjny produkt, przebijający bezapelacyjnie
wszystko, co dotąd zaistniało kiedykolwiek w MLM, sieciach konsumenckich,
sprzedaży bezpośredniej - oraz system marketingowy COLWAY, który (przyznają
to nawet najwybitniejsi i najwierniejsi swym organizacjom "sieciowcy"
) - wyznacza zupełnie nowe standardy, nie tylko w polskim, ale i światowym
network marketingu!
Założyciele COLWAY zebrali wszystkie, nawarstwiające się
przez czternaście już lat opinie krytyczne o strukturach sieciowych
działających w naszym kraju i wyciągnęli z nich bardzo daleko idące
wnioski, tworząc marketing z ludzką twarzą, przyjazny uczestnikom, wolny
od wszelkich dewiacji. Ultraliberalny system, skonstruowany tak, aby
cała marża handlowa znalazła się w sieci, aby wreszcie zarobili na wspaniałym
polskim produkcie polscy handlowcy i organizatorzy sprzedaży. Aby praca
ludzi była zapłacona, osiągnięte pozycje - rzeczywiście nieutracalne,
a reguły biznesu - niemożliwe do zmieniania.
COLWAY, to pierwszy w historii networku biznes, w którym system finansowy
zawarty jest nie w dodatkowych "planach", aneksach, czy innych nie podpisywanych,
a zatem zmienialnych dowolnie zapisach - lecz w umowie o współpracy,
sygnowanej w dodatku przez Spółkę Jawną.
COLWAY to pierwsza historycznie sieć, w której cały dochód ze sprzedaży
produktów przeznaczony jest do rozdysponowania pomiędzy jej uczestników,
gdzie ceny, poziomy rabatowe i prowizyjne ustalono raz na zawsze, gdzie
nie ma możliwości prawnej pozbawienia kogokolwiek osiąganego tzw. pasywnego
dochodu.
COLWAY to pierwszy, czysto polski network marketing, w którym nie śnimy snów cudzych, lecz własne, który każdy z uczestników może przenieść do dowolnego miasta i kraju - stając się milionerem.
RÓŻNICE MIĘDZY SIECIĄ COLWAY, A INNYMI ORGANIZACJAMI
MARKETINGU WIELOPOZIOMOWEGO:
-
Jest dostępna tak samo placówkom handlowym, jak i sprzedawcom bezpośrednim,
wysyłkowym, internetowym - można sponsorować hurtownie i nawet wielka
hurtownia nie ma szans obejścia swojego maleńkiego dostawcy
-
Od nikogo nie żąda wyłącznej lojalności
-
Wszelkie dochody gwarantuje umową
-
Zapewnia prawnie niezmienialność reguł gry
-
Twórcy biznesu odpowiadają własnym majątkiem za realizację umów o współpracy
-
Ceny produktów są dostosowane do polskich kieszeni
-
Rabaty zakupowe sięgają 42%, a prowizje oprócz nich - 28% cen detalicznych
-
Osiąganie tych poziomów jest realniejsze niż gdziekolwiek dotąd
-
Nie nakłada żadnych przymusów zakupowych
-
Nie wymaga dokonania obrotu w żadnym, konkretnym czasie
-
Nie ma "starterów", ani opłat za uczestnictwo
-
Materiały reklamowe i informacyjne nabywa się bez marży, w kosztach
wytworzenia
-
Zapewnia menedżerom możliwość odbioru prowizji za każdą złotówkę
obrotu ich struktury, poprzez prawo rozdysponowania tego obrotu
-
Nie wymaga praktycznie od nikogo dokonywania sprzedaży detalicznej
-
Nie ma żadnych "punktów", tytułomanii, cech sekty, ani piramidy
-
Zasady są proste i interpretowane na korzyść uczestników sieci
-
Wszystko, cokolwiek wymyślali uczestnicy innych networków, aby wyciągnąć pieniądze z systemu, jest tu dozwolone, a nawet zalecane
-
Początek nie wymaga inwestycji
-
Dla ambitnych istnieją drogi do kariery na skróty
-
Jest to sieć już eksplodująca, ale jeszcze nowa, co zapewnia zapoczątkowującym rozwój struktur - bajeczne zyski
-
Nigdy nie będziemy "poprawiać" systemu - bo nie ma już nic do poprawienia, tak korzystnego dla uczestników networku, nie wdrożono dotąd nigdzie
na świecie